شایعات نزدیک به واقعیت؛
شفر،قائدی بلاتکلیف را نمی خواهد!
بعد از پیگیری‌های استقلال سرانجام مهدی توانست به تهران بازگردد و به کلینیک دکتر نوروزی برود و فیزیوتراپی کند اما این کافی نیست!
كدخبر: 98400
1397/01/23

به گزارش«پیغام»،قائدی اما این روزها مثل همه شایعاتی می‌شنود که زیاد برایش جالب نیست. استقلال نتایج خوبی گرفته و طبیعتاً وینفرد شفر به بازیکنی مثل مهدی احتیاجی ندارد. شاید او در زمین بازیکن مفیدی است ولی از نظر مربی آلمانی، حواشی زیادش به تیم ضربه می‌زند.

کلاً این مربی اعتقاد زیادی به عملکرد مهدی نداشت و این بازیکن را کمتر به میدان می‌فرستاد به همین خاطر حالا شایعه جدایی او از تیم جدی و جدی‌تر می‌شود. مشکلات مهدی در خارج از زمین فوتبال هم حل نشده و احتمالاً به زودی باید در دومین جلسه دادگاه به خاطر آن تصادف جنجالی حاضر شود.

 

ایسکانیوز نوشت؛ وحالا اصلا وضعیت این بازیکن مشخص نیز نیست ،وکیل بیمه به دنبال جمع کردن مدارک کامل است و قصد دارد در دومین جلسه دادگاه، دست پر حاضر شود. اگر ثابت شود قائدی پشت فرمان بوده به نفع بیمه است چراکه در آن صورت مهدی به خاطر نداشتن گواهینامه مجبور به پرداخت دیه به خانواده مرحوم شاکر و همین‌طور خانم رهنما آسیب‌دیده این تصادف می‌شود. او باید خسارت ماشین را هم بپردازد.

منبع: