ناپایداری جوی استان بوشهر تا فردا جمعه تداوم دارد
پیغام: مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت:بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد ناپایداری حاکم برجو این استان تا فردا جمعه تداوم دارد.
كدخبر: 98401
1397/01/23

به گزارش «پیغام» نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تداوم ناپایداری ها بصورت افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده باران، وزش باد و ایجاد گرد و خاک و در برخی نقاط مستعد با احتمال وقوع تگرگ است.
وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری در بعضی ساعت ها تمام ابری گاهی همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد و از فردا با کاهش ناپایداری جوی همراه است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 16تا 42 و در برخی از ساعت ها تا بیش از 60 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآورشد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 270 سانتیمتر نیز می رسد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 01:02 دقیقه بامداد مد دریا 7:48 دقیقه، و جزر دوم دریا ساعت 12:32 خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در 24 ساعت گذشته بندر ریگ، دیلم، تنگ ارم و گناوه به ترتیب با 9، 7، 6 و 5 میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را در استان بوشهر تجربه کردند.

منبع: