سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر :
ناوگان حمل و نقل دریایی استان بوشهر نوسازی می شود
پیغام: سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی گناوه، خارگ و بوشهر با هدف ارتقای ایمنی تردد شناورهای مسافری نوسازی می شود.
كدخبر: 98421
1397/01/26

   
به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی، نورالله اسعدی در نشست بررسی ناوگان حمل و نقل دریایی استان بوشهر افزود: با توجه به ضرورت ارتقای ایمنی ترددهای دریایی و برخورداری مردم از ترددها و مسافرت‌های دریایی ایمن، نوسازی ناوگان این حوزه از جمله برنامه های مهم این اداره کل است.
وی بیان کرد: فراهم کردن شناورهای ایمن و پیشرفته در اجرای مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی انجام می شود.
اسعدی با اشاره به پرداخت تسهیلات اعتباری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی گفت: در جریان سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بوشهر مقرر شد وامی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی اختصاص یابد.
وی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی فرصت زمان محدودی را برای فعالیت شناورهای موجود در نظر می‌گیرد تا در مدت تعیین شده فرایند گرفتن وام و جایگزینی شناور مدرن را انجام دهند.
اسعدی در ارتباط با پرداخت وام مورد نیاز سرمایه‌گذاران برای خرید ناوگان مسافری دریایی گفت: در گذشته خرید شناور مدرن برای مالکان شناورهای مسافری توجیه اقتصادی نداشت ولی با پرداخت تسهیلات توسط سازمان بنادر و دریانوردی این مشکل برطرف می شود.
اسعدی تاکید کرد: مالکان شناورهای مسافری برای نوسازی ناوگان باید درخواست خود را برای دریافت تسهیلات به سازمان بنادر و دریانوردی تحویل دهند تا اقدام لازم در این زمینه انجام شود.

منبع: