یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به زیبایی پوست
پیغام: داشتن پوستی صاف و موهای مناسب آرزوی هر کسی است برخی افراد برای رسیدن به آرزوی شان هزینه های گزافی را متحمل شده اند و راه های زیادی را امتحان کرده اند ولی به نتیجه مطلوبی دسته نیافته اند در حالیکه با روش های ساده خانگی می توان پوستی با طراوت داشت .
كدخبر: 98456
1397/01/27

به گزارش«پیغام» به نقل از نامه نیوز ، قهوه در روشن کردن پوست تاثیر شگرفی دارد.قهوه در درمان پوست هایی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده اند تاثیر می گذارد.این ماده پوست های مرده را از بین برده و چین و چروک پوست را کمتر می کند.اسید موجود در قهوه به لایه برداری سلول های مرده کمک کرده و مانند یک اسکراب عمل می کند.
کافئین موجود در قهوه باعث تحریک گردش خون می شود و آب اضافه پوست را کم می کند و این کار سبب قوی تر شدن و نرمی پوست می شود.برای ساختن اسکراب قهوه یک قاشق غذاخوری قهوه را در 14 میلی لیتر آب بریزید و بجوشانید به این محلول عصاره زنجبیل و یا جلبک دریایی اضافه کنید روی پوست تان بمالید و از مزایای آن لذت ببرید.
قهوه علاوه بر تاثیرات فراوان بر پوست روی مو نیز اثرات مطلوبی دارد برای داشتن یک رنگ موی تیره می توانید قهوه را با کمی اکسیدان،آب و شامپو مخلوط کنید تا به رنگ موی دلخواه تان برسید.
استرس و فشارهای روزانه سبب می شود مردم استراحت کافی نداشته باشند بنابراین بعضی روزها ممکن است احساس کنید به دلیل کم خوابی و نداشتن یک خواب با کیفیت چشم هایتان پف کرده است قهوه نه تنها باعث بیدار شدن از خواب می شود بلکه سبب تحریک جریان خون به سمت چشم ها می شود و خستگی را کاهش می دهد .
جذب کافئین از طریق پوست انرژی روزانه تان را افزایش می دهد برای دریافت این انرژی می توانید از صابون هایی که حاوی قهوه هستند استفاده کنید.همچنین قهوه سلامت پوست سر و موها را ضمانت می کند و سبب رشد مو می شود این ماده شگفت انگیز در جوانسازی پوست سر و کاهش ریزش مو تاثیر گذار است.
تاثیر دیگری که قهوه در بدن دارد این است که خستگی پا را کاهش می دهد مخلوط کردن چند قاشق غذاخوری قهوه در یک وان آب گرم و قرار دادن پاها در آن سبب تسکین درد پا می شود.

منبع: