ماشین آلات خطوط تولید در استان بوشهر نوسازی می شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: به منظور حمایت از کالای ایرانی بازسازی و نوسازی ماشین آلات واحدهای تولیدی یکی از اولویت های مهم این استان در سال جاری است. ماشین آلات خطوط تولید در استان بوشهر نوسازی می شود
كدخبر: 98530
1397/01/30

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز پنجشنبه درنشست حمایت از کالای ایرانی افزود: افزایش میزان مشارکت شبکه بانکی کشور، برگزاری دوره های آموزشی ارتقای کیفیت با همکاری اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی، برند سازی و فرهنگ سازی مصرف کالای تولید داخل در راستای حمایت از کالای ایرانی از جمله اقدامات این سازمان است.
وی بیان کرد:باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در سال جاری برنامه های متعددی در دستورکار است که با همکاری سایر دستگاههای دولتی و تشکل های بخش خصوصی این امر محقق می شود.
حسینی محمدی با اشاره به ضرورت رعایت حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: ارتقای کیفیت کالا به همراه کاهش قیمت تمام شده محصول، موجب رضایتمندی مصرف کننده و در نتیجه افزایش تقاضا، رونق تولید، اشتغال پایدار و رفاه جامعه ایرانی را درپی خواهد دارد.
وی گفت: توجه به برند سازی، ارتقای کیفیت بسته بندی محصول، اصلاح شبکه های توزیع، توسعه فروشگاههای زنجیره ای، بازار شناسی و بازاریابی در بنگاههای اقتصادی یکی دیگر از راههای حضور موثر و پایدار در بازار است.
حسینی محمدی ادامه داد: ترویج مصرف کالای داخلی باید بصورت ریشه ای و اصولی با نهاد سازی و فرهنگ سازی عمومی در سطوح مختلف جامعه با یک همکاری فرابخشی نهادینه و دنبال شود تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
وی با بیان اینکه رابطه پولشویی و افزایش قاچاق کالا و ارز تهدیدی جدی برای تولید و اقتصاد کشورخواهد بود افزود: تمام آحاد جامعه باید با عزم و اراده عمومی برای مصرف کالای داخلی با کیفیت در پشتیبانی از رونق تولید، رقابت پذیری، ارتقای کیفیت، اشتغالزایی و توسعه کشور مشارکت کنند.

منبع: