اولین دوره مسابقات منطقه‌ای مکعب بتن سبک برگزار شد
پیغام: تیم‌های برتر اولین دوره مسابقات منطقه‌ای مکعب بتن سبک به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر مشخص شدند.
كدخبر: 98565
1397/02/01

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، دبیر اولین دوره مسابقات مکعب بتن سبک دانشگاه پیام نور بوشهر صبح شنبه در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات به همت انجمن علمی و پژوهشی عمران دانشگاه پیام نور استان بوشهر و به میزبانی این دانشگاه در سطح منطقه برگزار شد.

نرگس مقدسی در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات بیان کرد: در این مسابقات هدف تهیه بتن هدفمند با مشخصات وزن ۲۷۰ گرم و مقاومت ۵۰ Mpa معادل ۵۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع بود و امتیاز بیشتر به تیمی تعلق می گرفت که حداقل اختلاف با مقادیر فوق را داشته باشد.

مقدسی با معرفی تیم‌های اول تا چهارم، ادامه داد: تیم PGUC۲ به سرپرستی علی عبدالهی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر با نمونه اول به وزن ۲۷۲.۶ گرم و مقاومت Mpa ۵۴.۷۳ و نمونه دوم به وزن ۲۷۴.۴ گرم و مقاومت Mpa ۵۲.۹۴ نمونه سوم به عنوان نمونه شاهد نگهداری شد.

وی بیان کرد: تیم کلینکر به سرپرستی فریبا رجبی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر نمونه اول به وزن ۲۶۹.۳ گرم و مقاومت Mpa ۶۰.۹۹ و نمونه دوم به وزن ۲۶۸.۲ گرم و مقاومت Mpa ۶۱.۴۳ نمونه سوم بعنوان نمونه شاهد نگهداری شد.

مقدسی افزود: تیم PGUC۱ به سرپرستی محمد حسین دوانی از دانشگاه خلیج فارس بوشهر نمونه اول به وزن ۲۷۰.۱ گرم مقاومت Mpa ۳۶.۳ و نمونه دوم به وزن ۲۶۵.۷ گرم و مقاومت Mpa ۳۴.۹۹ نمونه سوم بعنوان نمونه شاهد نگهداری شد.

وی اضافه کرد: تیم MPM به سرپرستی خانم سودابه حسین ابادی از دانشگاه پیام نور بوشهر نمونه اول به وزن ۲۳۰.۴ گرم و مقاومت Mpa ۱۱.۸۳ و نمونه دوم به وزن ۲۲۷ گرم و مقاومت Mpa ۲۰.۷۳ نمونه سوم بعنوان نمونه شاهد نگهداری شد.

دبیر اولین دوره مسابقات مکعب بتن سبک دانشگاه پیام نور بوشهر افزود: جایزه نقدی این مسابقات به مبلغ ۱۰ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس مسابقات از طرف شرکت پیشتاز بتن، اولین و تنها حامی مالی این مسابقات طی مراسمی در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر به تیم برتر اعطا شد.

 

منبع: