رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر:
یونانی ها در بوشهر برق خورشیدی تولیدی می کنند
پیغام: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: سرمایه گذاران یونانی طرح تامین برق یکی از خیابان های این شهر را با استفاده از پنل های خورشیدی اجرا می کنند.
كدخبر: 98704
1397/02/05

به گزارش«پیغام» به نقل از رواط عمومی، ابوذر دهدار در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در این ارتباط نشستی با هدف احداث کارخانه تولید پنل های خورشیدی، تامین روشنایی خیابان ها و معابر و فرصت های سرمایه گذاری مشترک در ظرفیت های موجود شهر بوشهر برای تولید و استفاده از انرژی خورشیدی و تجدیدپذیر با سرمایه گذار یونانی برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد در گام نخست طرح پایلوت تامین برق روشنایی یکی از خیابان های شهر بوشهر با استفاده از پنل های انرژی خورسیدی اجرا شود.
دهدار ادامه داد: استفاده از انرژی‌های پاک در نهایت به ارتقا سطح رضایتمندی و کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند که این از اهداف متعالی مدیریت شهری است.
وی تاکید کرد: با توجه به گسترش روزافزون شهرنشینی و مصارف عمده انرژی در جنبه‎های مختلف زندگی شهری از جمله مصارف خانگی، عمومی، تجاری و اداری در کنار مصارف بالای صنایع شهری، ضرورت بررسی و یافتن روش‎های تامین انرژی مورد نیاز از طریق منابع تجدیدپذیر (انرژی‎های پاک) بیش از پیش مورد توجه است.
دهدار بیان کرد: نیل به شهری سرسبز، زیبا، شاداب، سالم و عاری از انواع آلودگی ها از طریق رو آوردن به انرژی هـای جدید، توسعه فضاهای سبز شهری و ارتقا سطح بهداشت و محیط زیست شهری است که شورای شهر بوشهر به تحقق آن اهتمام ویژه دارد.
وی افزود: این شورا برای حمایت، تسهیل و تسریع امور مربوط به سرمایه‌گذاری در شهر بوشهر و شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری را تشکیل داد که تاکنون نیز دستاوردهای خوبی در پی داشته است.

منبع: