چرا ایرانجوان سقوط کرد؟
پیغام: ایرانجوان بوشهر بعد از چند سال حضور در لیگ دسته اول به لیگ دو سقوط کرد تا طرفداران این تیم بیش از گذشته از سرنوشت باشگاه خود نگران شوند.
كدخبر: 98918
1397/02/17

به گزارش«پیغام» به نقل از فوتبال بوشهر؛ همگان منتظر هستند تا علی وزیری به عنوان نفر اول باشگاه در یک برنامه رادیویی یا تلوزیونی حضور پیدا کند یا به هر شکل ممکن پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشد تا هواداران این تیم مقصر یا مقصران این سقوط پر حاشیه را بشناسند.
مگر می شود یک تیم سقوط کند، سه سرمربی در طول یک فصل روی نیمکت داشته باشد، اتفاقات شرم آور غیر فوتبالی در حاشیه این تیم رخ داده باشد اما هیچ فرد یا افرادی مقصر نباشند! هیات مدیره ایرانجوان چه نقشی داشته یا دارد؟ آنها در طول این فصل چند جلسه برگزار کرده اند؟
حسین خطیبی از کارت بازی بازیکنانی صحبت می کند که می گوید آنها را در زمین ندیده! ایرانجوان خانه تکانی نیاز دارد که در حرف باشد یا عمل؟!! آینده این تیم در لیگ دو چگونه خواهد شد و هزاران سوال بی پاسخ که امیدواریم خیلی زود تکلیف انها روشن شود!
برخی افراد که قبلا در این تیم مسئولیت دارند حرف هایی برای گفتن دارند که می تواند ماجراهای جدیدی را باز کند، راستی چرا سعید مفتخر و غلام دلگرم که روی نیمکت تیم بوده اند و سال هاست از مسائل ریز و درشت ایرانجوان خبر دارند از دلایل سقوط صحبت نمی کنند؟ شاید قرار است ما نکته به نکته اتفاقات سقوط را باز گو کنیم ،مثلا تهدید آقای مهاجم برای بازی کردن یا ماجرای درگیری پدر بازیکن در اردوی تهران و خیلی نکات دیگر ….

منبع: