معاون استاندار بوشهر:
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از مطالبات مهم مردم استان بوشهر است
پیغام: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تاکید کرد و گفت: مردم منتظر اقدام عملی مسئولان هستند.
كدخبر: 98969
1397/02/19

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، مهرداد ستوده در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه اظهار داشت: جاده گناوه - دیلم از اهمیت بسیار زیادی در حوزه حمل و نقل برخوردار است و تسریع در اجرا و تکمیل آن در دستور کار است.

وی بیان کرد: قرار شد دوربرگردان مسیر اجرا شود و شرکت منطقه ۱۰ گاز هر چه سریعتر تاسیسات را جابجا کند و دوربرگردان انجام شود و در اسرع وقت مسیر گناوه - دیلم به صورت کامل همراه با دوربرگردان‌ها افتتاح شود.

مردم منتظر اقدام عملی مسئولان هستند

معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اظهار داشت: مردم منتظر اقدام عملی ما مسئولان در حوزه عمرانی هستند و باید سعی کنیم با عملکردمان جواب اعتماد مردم را بدهیم.

ستوده افزود: از همه ظرفیت و توان موجود برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها بهره می‌بریم و در این مسیر از هیچ فرصتی فروگذار نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: در شهرستان گناوه چندین پروژه شاخص داریم که مورد مطالبه مردمی است و باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام کنیم.

خلع ید پیمانکار پروژه پل خور گناوه

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت پل خور گناوه تاکید کرد: بدلیل عدم پیشرفت مورد انتظار این پروژه، پیمانکار این پروژه خلع ید و مقرر شد پیمانکار جدید بزودی معرفی شود.

وی بیان کرد: تکمیل این پل تاثیر مثبتی در گردشگری گناوه خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر همچنین در بازدید از میدان ورودی گناوه از سمت دیلم نیز اظهار کرد: مقرر شد در طراحی میدان توسط دفتر فنی استانداری بازبینی صورت گیرد و با اعتباری که نفت گذاشته این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

تکمیل مسکن مهر گناوه

ستوده همچنین در بازدید از پروژه مسکن مهر گناوه نیز گفت: محوطه سازی این پروژه بزودی آغاز می‌شود و انتظار داریم در هفته دولت تعداد قابل توجهی از واحدها را تحویل مردم شریف شهرستان گناوه بدهیم.

معاون عمرانی استاندار همچنین از جاده سلامت و فاز ۴ پارک خور گناوه نیز بازدید کرد و دستورات لازم برای شروع این پروژه‌ها را صادر کرد.

معاون استاندار بوشهر در بدو ورود به گناوه نیز با حضور در دفتر امام جمعه این شهر با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام رکنی امام جمعه گناوه ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری و بازدیدهای مستمر از پروژه‌های عمرانی استان که باعث دلگرمی و امیدواری مردم می‌شود اظهار داشت: آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف دولت در حوزه عمرانی هستیم.

منبع: