معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:
ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش آغاز شد
پیغام: معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر، شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر را اعلام کرد.
كدخبر: 99093
1397/02/23

به گزارش«پیغام» به نقل ازروابط عمومی، ناصر غلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور دفترچه استخدام دستگاه‌های اجرایی، به ویژه استخدام در آموزش و پرورش استان بوشهر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: شروع ثبت نام از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ تا پایان روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ بصورت اینترنتی خواهد بود و این تاریخ قابل تمدید نیست.

وی با بیان اینکه این آزمون دارای شرایط سنی است افزود: شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال، لیسانس ۳۵ سال، فوق لیسانس ۴۰ سال و دکتری ۴۵ سال است.

غلامی ادامه داد: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند با توجه رشته خود می توانند در این آزمون شرکت کنند و پذیرش آن ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی حرفه ای و کار و دانش است.

این مقام مسئول افزود: ملاک محاسبه حداکثر سن، روز اول شروع ثبت نام است و ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی و تاریخ پایان خدمت روز آزمون است.

وی تصریح کرد: داوطلبان بومی که دارای شرایط کدشغل های آموزش و پرورش استان هستند با مطالعه کامل دفترچه فقط یک کدمحل اشتغال را در سطح استان بوشهر انتخاب کنند.

غلامی بیان کرد: داوطلب کد رشته محل خدمت مربوط باید شرایط احراز رشته های طرح طبقه بندی اشتغال معلمان را داشته باشد و براساس رشته تحصیلی مرتبط خود داوطلب کد شغل شود.

غلامی گفت: داوطلبان بومی استان براساس بند ب صفحه یک دفترچه ثبت نام اگر شرایط کامل یک بند از بندهای چهار گانه شرایط بوم استان بوشهر و یا یکی از شهرستان های استان بوشهر را داشته باشند می توانند بنا به شرایط بوم و علاقه خود یک کد شغل محل را انتخاب کنند.

وی با توجه به اینکه افرادی علاقه مند به شرکت در رشته هایی هستند که در شهرستان خود نیست یا قصد پذیرش در شهرستان دیگر را داشته باشند می توانند با توجه به سهمیه مربوط در رشته آزمونی مرتبط شرکت کنند افزود: نمره قبولی این افراد که از سهمیه شهرستان غیربوم استفاده می کنند با ضریب ۱.۲ محاسبه می شود و ضریب نمره قبولی افراد بومی شهرستان ۱.۴ محاسبه می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: پذیرش بوم استانی/شهرستانی است و فرد پس از قبولی نهایی باید به محل خدمت تعهد ۱۰ ساله دهد.

وی خاطرنشان کرد: دفترچه دارای دو جدول کد محل شغل در سهمیه است که یکی سهمیه آزاد و دیگری سهمیه ۲۵درصدی و پنج درصدی ایثارگران است و سهمیه های هر کدام از هم جداست و داوطلبان ایثارگر دارای شرایط ایثارگری براساس ضوابط مربوط، می توانند داوطلب کد محل شغل جدول سهمیه ایثارگران باشند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: داوطلبان دارای شرایط ایثارگری قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار یا سیستم سجایا و یا مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده خود، از وضعیت بیکاری خود در سایت سجایا مطمئن شوند، تا در صورت مغایرت وضعیت اصلاح شود.

غلامی افزود: در صورت نیاز به اطلاع رسانی بیشتر در موضوع استخدام، این معاونت اطلاعات بیشتر را در پورتال اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر منتشر خواهد کرد.

منبع: