رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
صنعت نفت کشور تحت تاثیر خروج آمریکا از برجام قرار نمی‌گیرد
پیغام: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام یکی از موضوعات اصلی بحث نفت است، بی تردید ایران اسلامی تحت تاثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت.
كدخبر: 99120
1397/02/24

به گزارش«پیغام» به نقل ازمهر، فریدون حسنوند در نشست کمیسیون انرژی در جزیره خارگ اظهار داشت: خدمات اجتماعی در حوزه رصد کمیسیون انرژی است و ما با حساسیت پیگیر این موضوعات هستیم و خروجی این رصد رضایت مردم است.

وی افزود: خارگ به تعداد روزهای دفاع مقدس بمباران شد، خارگ ۳۲ کیلومتر مربع است و نقطه و نقطه آن بمباران شد، اهالی شریف خارگ اینجا مقاومت کردند، ایستادگی کردند و نگذاشتند صادرات نفت خام ایران اسلامی قطع شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام یکی از موضوعات اصلی بحث وزارت نفت است، مطمئنا ایران اسلامی تحت تاثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد اگر موانعی باشد برطرف کنیم. شرایط کاری در این جزیره بسیار سخت است.

حسنوند با اشاره اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه انرژی کشور خاطر نشان کرد: برنامه صبح کمیسیون انرژی بازدید از تاسیسات نفتی خارگ، پتروشیمی خارگ و شرکت نفت فلات خارگ خواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون انرژی به دقت مسائل و مشکلات اهالی شریف جزیره خارگ را زیر نظر دارد و به دنبال راهکار برای حل مشکلات اشتغال و اسناد مالکیت خواهیم بود.

منبع: