قیمت مصوب فروش گوشت و مرغ در استان بوشهر اعلام شد
پیغام: مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر، قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای فروش گوشت و مرغ در استان بوشهر را اعلام کرد.
كدخبر: 99121
1397/02/24

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، مهدی صداقت در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تامین گوشت و مرغ مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.
وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مرغداران، واحدهای پرورش طیور، دام‌داران‌ و مصرف‌کنندگان از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به ذخیره‌سازی و توزیع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران استان بوشهر بیان کرد: هزار تن ذرت و ۷۵۰ تن سویا برای تامین نیاز مرغداری‌های استان بوشهر تامین شده است.
صداقت با اشاره به تامین هزار و ۱۰۰ تن مرغ برای توزیع در ایام ماه مبارک رمضان در استان، خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در بازار کنترل شده است.
وی با اشاره به اینکه خرید و ذخیره سازی مرغ از بالا رفتن قیمت این محصول جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استان بوشهر قیمت‌ توزیع هر کیلوگرم مرغ منجمد را شش‌هزار و ۳۰۰ تومان تعیین کرده است.
مدیر پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به ذخیره‌سازی ۲۵۰ تن گوشت قرمز گوساله در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر، ادامه داد: ستاد تنظیم بازار استان بوشهر قیمت‌ هر کیلوگرم گوشت قرمز گوساله را ۲۳ هزار تومان تعیین کرده است.

منبع: