اعضای کمیسیون انرژی مجلس از تاسیسات نفتی خارگ بازدید کردند
پیغام: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات و زیرساخت‌های صنعت نفت در جزیره خارگ بازدید کردند.
كدخبر: 99136
1397/02/24

به گزارش«پیغام» به نقل ازر مهر، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید اعضای این کمیسیون از جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان نماد مقاومت و پایداری شناخته می‌شود.

فریدون حسنوند ادامه داد: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس به اندازه تعداد روزهای جنگ بمباران شد ولی صادرات نفت از این جزیره قطع نشد و امروز نیز به عنوان قطب صادرات نفت خام نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی از تاسیسات نفتی خارگ، پتروشیمی خارگ و شرکت نفت فلات خارگ خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای به مشکلات و نیازهای مردم در جزیره خارگ داریم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات نفت خام کشور بیش از ۹۵ درصد از صادرات را بر عهده دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بیان کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی علاوه بر بازدید از تاسیسات و زیرساخت‌ها در جزیره خارگ، در نشست کمیسیون انرژی مسائل و مشکلات جزیره را بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کنند.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشستی در جزیره خارگ، نحوه خدمات دهی صنعت نفت به محیط پیرامونی در این جزیره را بررسی کردند.

منبع: