کد خبر : 100473       تاریخ : 1397/03/08 12:39:57
طرح احداث تالار شهر بوشهر تعیین وضعیت شود

طرح احداث تالار شهر بوشهر تعیین وضعیت شود

پیغام: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طرح احداث تالار شهر بوشهر به عنوان یکی از خواسته های اصلی دوستدارن فرهنگ و هنر در بوشهر تعیین وضعیت شود.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، طاهره شمشیری روز سه شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: یکی از برنامه های اصلی شورای شهر بوشهر تصویب اعتبار قابل توجه برای این طرح در بودجه سال جاری شهرداری است اما این طرح هنوز تعیین وضعیت نشده است.
وی بیان کرد: شورا درنظر دارد تالار شهر بوشهر به عنوان طرحی به روز و جامع با هدف تامین نیازهای اصحاب فرهنگ و هنر احداث شود.
شمشیری ادامه داد: فعالان هنری شهر بوشهر و بویژه در رشته موسیقی اکنون محلی مناسب برای تمرین ندارند و این امر ایجاب کرده طرح احداث تالار شهر بوشهر تسریع شود.
وی تاکید کرد: شورای شهر بوشهر حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر را وظیفه ذاتی خود می داند و در این ارتباط بطور مقطعی به آنها کمک می کند.
شمشیری اضافه کرد: پویایی و فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر در هر شهری به منزله پویایی جامعه آن شهر است که در این ارتباط باید ساز و کارهای حمایتی لازم از آنها فراهم شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در پاسخ به درخواست اعضای شورا برای بررسی گزارش‌های برخی تخلفات در شهرداری بوشهر اظهار داشت: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می‌افتد اطلاع داشته باشند.
ابوذر دهدار با اشاره به اینکه مردم حق دارند بدانند پول‌های پرداختی به شهرداری چگونه و در چه راهی هزینه می‌شود، گفت: اینکار جز با ایجاد اتاق شیشه‌ای در شهرداری و آگاه شدن مردم از ساز و کارهای این نهاد میسر نمی‌شود.
وی بیان کرد: تاکنون مستندات تخلف به شورا ارائه نشده است و درخواست از اعضای شورا این است که مستندات تخلف در شهرداری بوشهر را اعلام کنند تا اقدام لازم انجام گیرد.
دهدار تاکید کرد: با هر گونه تخلف بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
وی گفت: شفاف سازی در شهرداری مهم است و باید مردم از آنچه که اتفاق می‌افتد اطلاع داشته باشند در این ارتباط از هرگونه درخواست تحقیق و تفحص اعضا استقبال می‌کنیم. 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100473

نظـــرات شمـــا