کد خبر : 100474       تاریخ : 1397/03/08 12:46:15
حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد آسیب ها را کاهش می دهد

حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد آسیب ها را کاهش می دهد

امام جمعه دیلم گفت: برای ریشه کن کردن ناهنجاری و کاهش آسیب های اجتماعی باید از خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد حمایت کرد.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان که با هدف آزادسازی زندانیان برگزار می شود اقدامی خداپسندانه محسوب می شود و باید همگان مشارکت کنند.
امام جمعه دیلم بر برگزاری باشکوه آیین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درایت و مدیریت صحیح بویژه درشرایط بحرانی کشور خلا امام راحل بخوبی پرکرد.
سرپرست فرمانداری دیلم نیز با بیان اینکه مردم این شهرستان در کارهای خیرخواهانه پیشتاز هستند، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت آزاد کردن زندانیان غیرعمد است.
محمد طاهری افزود: خیران این شهرستان در احداث مدرسه، مسجد، مراکز درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان نه تنها در استان، بلکه کشور شناخته شده هستند.
وی اظهارکرد: با مساعدت تمامی مسئولان و مردم دراین ماه پرفضیلت زمینه لازم برای آزادی چهار زندانی غیرعمد و برگشتن آنان به آغوش گرم خانواده های خود فراهم شود.
سرپرست فرمانداری دیلم، بر اجرای هرچه باشکوهتر آیین های سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) و قیام 15 خرداد تاکید کرد و افزود: تقارن این مناسبت ها با لیالی قدر فرصت مناسبی برای تبیین این رویدادهای تاریخی برای مردم و بویژه جوانان است.
حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه بخش امام حسن نیز همزمانی آیین جشن گلریزان با میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را نشان از این اقدام خداپسندانه دانست و گفت: مردم در اقتدا به مولای متقیان امام علی (ع) در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کنند.
وی افزود: اهداف انقلاب توسط امام خمینی (ره) درسال 57 و قیام 15 خرداد باید توسط نهادهای فرهنگی و مسئولان به نسل جدید بازگو شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100474

نظـــرات شمـــا