کد خبر : 100668       تاریخ : 1397/03/23 13:06:12
آغاز طرح درجه بندی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر

آغاز طرح درجه بندی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان بوشهر

اجرای طرح درجه بندی مجاری عرضه فرآورده‌های سوختی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر آغاز شد.

به گزارش«پیغام» به نقل از صداوسیما مرکز بوشهر، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، گفت: محدوده اجرایی این طرح، جایگاه‌های بنزین ونفت‌گاز شهرهای بوشهر، برازجان، اهرم، خورموج، گناوه، دیلم، دیر، کنگان، جم و عسلویه و بخش‌های تابعه آنهاست.

نیک‌تاج افزود: منطقه بوشهر ۶ ناحیه، دو انبار برای ذخیره سازی فرآورده و سه مرکز سوختگیری هواپیمایی در بوشهر، خارگ و عسلویه با قابلیت ذخیره‌سازی سوخت هواپیما و همچنین۶۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۳۵ جایگاه سی ان جی دارد.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر درجه یک و ممتاز هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر همچنین با اشاره به اهتمام این شرکت برای مقابله با قاچاق نفت گاز، شناسایی مشتریان از طریق سامانه تجارت آسان، منطقه‌ای کردن سهمیه نفت گاز در بخش حمل و نقل، جمع آوری کارت‌های سوخت مهاجر در استان بوشهر، تحویل سوخت به خودروهای بخش حمل ونقل بر اساس طرح پیمایش، نظارت مستمر بر فعالیت مشتریان عمده نفت گاز و همچنین بازدید و نظارت بر فعالیت فروشندگان سوخت در اسکله ها و سواحل استان از جمله کارهای مقابله با قاچاق نفت گاز عنوان کرد.

یادآور می‌شود، در نشست اخیر گروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی بوشهر، مقرر شد دوربین‌های مدار بسته در فروشندگی‌های سوخت در سواحل و اسکله‌ها نصب و از تحویل سوخت به شناورهایی که قدرت موتور خود را افزایش داده‌اند خودداری شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100668

نظـــرات شمـــا