کد خبر : 100673       تاریخ : 1397/03/24 08:55
معتادان بهبود یافته در بوشهر حمایت می شوند
معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری بوشهر:

معتادان بهبود یافته در بوشهر حمایت می شوند

پیغام: معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان معتاد به مواد مخدر در این استان در اولویت های برنامه ها این استان قرار دارند.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر افزود: اگر این افراد حمایت نشوند زمینه بازگشت آنها به جایگاه قبلی فراهم می‌شود از این نظر حمایت اجتماعی از بهبود یافتگان معتاد به مواد مخدر باید سرلوحه کار قرار گیرد.
وی بیان کرد: از صدا و سیمای مرکز بوشهر دعوت می‌شود برنامه مناسبتی ویژه بهبودیافتگان معتاد در هفته مبارزه با مواد مخدر تهیه، تدوین و پخش کند.
خورشیدی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده معتادانی که قصد ترک اعتیاد از طریق کمپ‌ها دارند بخشی از هزینه‌های آنها را ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر حمایت از سازمان‌های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این ارتباط تشکیل این سازمان ها در امر پیشگیری، درمان و توانمندسازی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
خورشیدی با تاکید بر برخورد با معتادان متجاهر افزود: معتادان متجاهر ضربات و ضررهای جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کنند که جمع‌آوری آنان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ارتباط با برنامه های هفته مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر گفت: در این هفته اجرای برنامه فرهنگی، هنری، نمایشگاه، طراحی و اجرای شونشینی سنتی در هفته مبارزه با مواد مخدر مورد توجه قرار دارد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100673

نظـــرات شمـــا