کد خبر : 100712       تاریخ : 1397/03/27 09:56:35
اختصاص۳۰ میلیاردریال برای تجهیز ناوگان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر:

اختصاص۳۰ میلیاردریال برای تجهیز ناوگان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر

پیغام: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان آتش نشانی شهرداری بوشهر خبر داد.

به گزارش«پیغام» به نقل از تسنیم؛ کیوان هاشم‌زاده در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر نقش وسائل ایمنی در کاهش بحران اظهار داشت: بعد از بحران آب یکی از مشکلات پنهان شهر بوشهر در زمینه آتش نشانی است.

وی با اشاره به تجهیز ناوگان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر گفت: با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهرنشینی و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی مسکونی، تجاری و صنعتی است نقش آتش نشانی و افزایش خدمات ایمنی که وظیفه حفاظت از جان و مال افراد و جامعه را در برابر حریق و حوادث بعهده دارند حساس‌تر و گسترده‌تر است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر از اختصاص اعتبار لازم برای تجهیز ناوگان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر خبر داد و خاطر‌نشان کرد: در بودجه شهرداری بوشهر مبلغ 30 میلیارد ریال برای تامین ماشین آتش‌نشانی نردبانی، تجهیز و نوسازی ناوگان آتش نشانی اختصاص یافته که انتظار می‌رود هر چه سریعتر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یکی از دستگاه‌های مهم امدادی در رسیدگی به حوادث شهری از جمله آتش‌سوزی و امداد و نجات است  تصریح کرد: برخورداری سازمان آتش‌نشانی از تجهیزات و ناوگان خودرویی مناسب برای ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاشم‌زاده با تاکید بر راه‌اندازی ایستگاه‌های آتش نشانی در محلات جنوبی بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت خطر‌پذیری بندر بوشهر و ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید آتش نشانی در محلات جنوبی و تامین امکانات و تجهیزات به‌روز و مورد نیاز، امری حیاتی است که امیدواریم با مساعدت هر‌چه بیشتر مسئولان استان نیازهای این سازمان در حد لازم تامین شود.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=100712

نظـــرات شمـــا