کد خبر : 101032       تاریخ : 1397/04/11 12:02:17
4دانش آموز تنگستانی به مرحله کشوری مسابقه قرآن راه یافتند
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان تنگستان:

4دانش آموز تنگستانی به مرحله کشوری مسابقه قرآن راه یافتند

پیغام: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان تنگستان گفت: از مجموع هفت دانش آموز برگزیده این شهرستان در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقه قرآن، عترت و نماز چهار نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش «پیغام»؛حسین پولادیان روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: راه یافتگان به مرحله کشوری در بخش پسران پارسا آرمان در رشته ترتیل از مدرسه نمونه شهید حبشی، علیرضا بازیاری قرائت تحقیق از مدرسه شهدای چاه پیر، سارا زنده بودی صحیفه سجادیه و فاطمه زنده بودی در رشته حفظ 10 جزء از مدرسه نمونه حضرت زینب (س) هستند.
وی اظهار داشت: همچنین مهدی عباسی از مدرسه حافظ آباد در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم، حمید رضا خالدی از مدرسه سعدی اهرم در رشته اذان رتبه دوم و علیرضا زنده بودی از مدرسه طالقانی قباکلکی در رشته اذان رتبه سوم استانی را کسب کردند.
پولادیان اضافه کرد: امسال 87 دانش آموز دختر و پسر از شهرستان تنگستان در 12 رشته در سی و ششمین دوره مسابقه قرآن، عترت و نماز باهم به رقابت پرداختند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: همچنین در بیست و نهمین دوره مسابقه علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی استان بوشهر حمید پولادی کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تنگستان با کسب نمره نهایی 67.27 موفق به کسب مقام انفرادی در بخش آقایان شد.
وی گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات علمی، تخصصی معلمان ورزش استان بوشهر در پنج گروه سنی مختلف و در رشته دو 1600 متر، ایستگاهی، طناب زنی، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس روی میز برگزار شد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101032

نظـــرات شمـــا