کد خبر : 101072       تاریخ : 1397/04/13 10:13:40
یادواره شهدای سوادآموزی استان بوشهر برگزار می‌شود
دیماه امسال؛

یادواره شهدای سوادآموزی استان بوشهر برگزار می‌شود

پیغام: معاون سوادآموزی اداره‌کل اموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر اواخر دیماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش«پیغام»؛ غلامرضا دانش فر در نشست با اعضای کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات یادواره شهدای سواد آموزی استان در شهر بوشهر اظهار داشت: باید همواره خود را مدیون شهدا و خانواده‌های این عزیزان بدانیم.

وی اضافه کرد: یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر در اواخر دیماه سال جاری به منظور انتقال مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان در استان برگزار می‌شود و خانواده شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

معاون سوادآموزی اداره‌کل اموزش و پرورش استان بوشهر با تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، بیان داشت: در هر جایگاه و مقامی که قرار داشته باشیم قدردان خون شهدای عزیز، جانبازان فداکار و همه ایثارگران و خانواده‌های محترم آنان هستیم.

وی امنیت و آسایش کنونی جامعه را مدیون مجاهدت و ایثار شهدا و خانواده های آنان دانست و خاطرنشان ساخت: بزرگداشت نام و یاد شهدا به صورت یک یادواره وظیفه حداقلی است که ما باید به نحوی احسن به آن عمل کنیم.

دانش فر به برگزاری اردوی آموزشی و فرهنگی درختکاری به یاد ۱۷۶ شهید بزرگوار سواد آموزی و نیز چهار شهید سواد آموزی استان بوشهر در پارک شغاب شهر بوشهر اشاره و اضافه کرد: در آن یادواره خاطره ۱۷۶ شهید بزرگوار سواد آموزی کشور و از جمله چهار شهید عزیز سواد آموزی استان بوشهر شهید محمدجواد فخری، شهید شبر فرهانی، شهید کرم مغدانی و شهید حیدر تباشیر گرامی داشته شد و به یاد این شهدای والامقام نهال کاری شد.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود و به همین خاطر برای نیل به این هدف مهم همراهی و مساعت دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه ضروری است.

دانش فر گفت: انتظار  می‌رود با همکاری و تعامل مثبت دیگر دستگاه و نهادها در استان از جمله سپاه امام صادق(ع)، منطقه دوم دریایی سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد خفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای سواد آموزی باشیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101072

نظـــرات شمـــا