کد خبر : 101076       تاریخ : 1397/04/13 10:47:24
موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بوشهر برطرف شود
استاندار بوشهر:

موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بوشهر برطرف شود

پیغام:استاندار بوشهر گفت: هم اکنون در برخی اداره های این استان به جای جذب و ایجاد زمینه مشارکت بخش خصوصی بر سر راه آنها هزار مانع می تراشند و سبب ناامیدی سرمایه گذاران می شوند که باید این مشکلات برطرف شود.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روزسه شنبه درنشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر در شهرستان کنگان افزود: دراین ارتباط تذکر جدی ابلاغ شده و همه باید زمینه را برای جذب و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم کنند.
وی اضافه کرد: ایجاد امید، اشتغال و کارآفرینی با استفاده بهینه از منابع داخلی وظیفه مهم و رسالت همگانی است و اگر از منابع موجود داخلی استفاده صحیح، اصولی و منطقی شود نیازی به سرمایه گذاران بیرون از مرزها نداریم.
گراوند بیان کرد: در بسیاری از امور سیاست سایه انداخته و همین مساله باعث ایجاد چالش هایی در کشور شده که باید این رویه تغییر کند.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام اولویت مهم در این استان و مهمترین جهت گیری در حوزه تخصیص اعتبارات و توسعه و عمران بهره برداری از این طرح ها است.
وی با گلایه مندی از اینکه برخی طرح ها بدلیل نبود مدیریت صحیح منابع سالهاست که نیمه تمام مانده است گفت: استفاده صحیح از منابع و سرمایه ها و اعمال مدیریت منطقی و مدبرانه واجب شرعی و قانونی است.
نماینده عالی دولت در استان بوشهر ضمن هشدار به برخی مدیران و کارشناسان در باره ایجاد وقفه در اجرای طرح ها و در شرایط جنگ اقتصادی افزود: برخی مدیران و کارشناسان در این استان بیشتر از روی ناآگاهی با کارشکنی های خود باعث وقفه در طرح ها و تلف شدن منابع می شوند که اگر خود را اصلاح نکنند جایی در سیستم اداری نخواهند داشت.
استاندار بوشهر در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت های شهرستان کنگان بویژه در حوزه گردشگری بیان کرد: هدف از برگزاری جلسات شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر در شهرستان ها رفع موانع و مشکلات در توسعه مناطق شهری و روستایی و تسریع در اجرای طرح ها است که در شهرستان کنگان نیز با تحقق این مهم چرخ توسعه این خطه شتاب بیشتری خواهد گرفت.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101076

نظـــرات شمـــا