کد خبر : 101135       تاریخ : 1397/04/14 16:23
شرکت نمایشگاه های بوشهر ظرفیت منطقه ای شدن دارد

شرکت نمایشگاه های بوشهر ظرفیت منطقه ای شدن دارد

پیغام: دبیرکل اتاق بازرگانی ایران گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس و بزرگراه بوشهر - شیراز از ظرفیت منطقه ای شدن برخوردار است.

به گزارش«پیغام»به نقل از ایرنا، علیرضا اشرف در بازدید از شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر افزود: با توجه به اینکه این شرکت تاکنون از ظرفیت سازمان توسعه تجارت استفاده نکرده است، می تواند از این سازمان استفاده موثری داشته باشد.
وی بر ضرورت پویایی و توسعه بیشتر شرکت نمایشگاهی بین المللی بوشهر تاکید کرد.
اشرف افزود: شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر در اجرای طرح های توسعه تنها نباید از ظرفیت سهام دارانی مانند اتاق بازرگانی استفاده کند.
وی تاکید کرد: بخشی از ردیف های اعتباری سازمان توسعه تجارت برای توسعه و تجهیز شرکت های نمایشگاهی پیش بینی شده است براین اساس شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر می تواند از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.
اشرف ادامه داد: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی بوشهر به دلیل شرایط آب و هوایی شش ماه از سال فعالیت قابل توجهی ندارد باید مطالعه لازم برای چهار فصل کردن آن فراهم شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر نیز گفت: اتاق بازرگانی بعنوان دارنده 48 درصد از سهام این شرکت تاکنون با پرداخت 60 میلیارد ریال نقش موثری در رونق آن داشته است.
مهرداد ابراهیمی افزود: این شرکت در تلاش است تا سالن نمایشگاه های خود را به مدرن ترین سالن نمایشگاهی در حوزه جنوب کشور تبدیل کند. 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101135

نظـــرات شمـــا