کد خبر : 101323       تاریخ : 1397/04/24 11:56:51
جذب بدون مجوز 12 مامور به خدمت در شهرداری بوشهر/ سرپرستی سابق شهردارماشین امضای انتقال نیرو
شمشیری، عضو شورای شهر بوشهر:

جذب بدون مجوز 12 مامور به خدمت در شهرداری بوشهر/ سرپرستی سابق شهردارماشین امضای انتقال نیرو

پیغام: عضو شورای شهر بوشهر از جذب بدون مجوز 12 نیروی مامور به خدمت از شهرداری های استان در شهرداری بندر بوشهر و سازمانهای تابعه از ابتدای سال 97خبر داد .

به گزارش «پیغام»؛ طاهره شمشیری در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه چندی قبل هشدار سیل نیروهای مامور به خدمت به شهرداری بوشهر را داده بودم،بر اساس گزارشات و مستنداتی که به دستم رسیده متاسفانه از ابتدای سال 97 در زمان سرپرست سابق شهرداری  12 نیروی مامور به خدمت از دیگر شهرداری های استان بدون مجوز جذب شهرداری بندر بوشهر  و سازمان های وابسته شده اند .
وی در ادامه افزود: در حالی که استخدام و بکار گیری نیروی جدید در شهرداری ها به استناد آئین نامه ها و احکام اداری اصداری اخیر ممنوع است و هم چنین هفتاد درصد پرسنل باسابقه شهرداری بندر بوشهر قراردادی می باشند و تاکنون استخدام رسمی نشده اند جذب 12 نیروی بدون مجوز و قرار گرفتن آنها در پست های استخدامی صحیح نبوده و  ظلم و جفا در حق پرسنل زحمتکش شهرداری است .
شمشمیری خاطر نشان کرد: متاسفانه در غفلت نظارتی شورا و در زمان سرپرستی سابق شهرداری در روزهای آخر حضور خود صرفا ماشین امضای انتقال نیروهای مامور به خدمت به شهرداری و سازمانهای وابسته بوده است و این استخدام ها باعث  فربه تر شدن بدنه شهرداری و انجام هزینه‌های است که باعث شده شهرداری گران‌تر اداره شود و حقوقی که باید در قبال شهروندان رعایت کنیم ،رعایت نشود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا در ادامه گفت: در صورت عدم جلوگیری از  این امر یا ادامه این روند مستندات لازم را در اختیار مقامات ذیصلاح و همچنین افکار عمومی قرار خواهم داد زیرا پذیرش اینگونه نیرو در هیچگونه قاعده تعاملی نمی گنجد. 
شمشیری در پایان گفت:  ارتقای سطح بهره‌وری در شهرداری، هدف اصلی  ما است و برای تحقق این امر باید کارآفرینی کنیم.  و ساختار شهرداری و سازمانهای وابسته را بهبود دهیم، فرآیندها را اصلاح و نیروی انسانی فعلی  را توانمند کنیم.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101323

نظـــرات شمـــا