کد خبر : 101583       تاریخ : 1397/05/07 10:11:04
برگزاری آزمون سنجش علمی مربیان امداد و کمک‌های اولیه استان

برگزاری آزمون سنجش علمی مربیان امداد و کمک‌های اولیه استان

پیغام:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آزمون سنجش علمی مربیان امداد و کمک‌های اولیه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، حسین درویشی در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار داشت: توسعه برنامه‌های آموزشی و اجرای طرح‌های علمی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سنجش علمی تمامی مربیان امداد و کمک‌های اولیه به‌منظور بازآموزی و ارزیابی این مربیان خاطرنشان کرد: این آزمون در جمعیت هلال احمر استان بوشهر و با هدف ارزیابی، سنجش دانش و تجربیات مربیان امداد و نجات و کمک های اولیه برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در این آزمون ۹۰ نفر از مربیان دارای گواهینامه کد ۳ مربیگری کمک‌های اولیه هلال احمر از ۹ شعبه شهرستان جمعیت هلال احمر استان بوشهر شرکت کردند.

درویشی گفت: در این آزمون، اطلاعات علمی مربیان در خصوص آخرین مباحث ارائه شده در موضوع کمک های اولیه در آزمون کتبی مورد ارزیابی قرار گرفت و از قبول شدگان در آزمون کتبی، روش تدریس به صورت عملی گرفته خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: افراد قبول شده می تواند به تدریس در قالب مربی امداد و کمک‌های اولیه جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه دهند.

وی بیان کرد: همچنین کسانی که در این آزمون شرکت نکرده اند و یا حد نصاب نمره علمی و عملی را کسب نکرده‌اند، می توانند با حضور در کلاس های بازآموزی و گرفتن نمره قبولی، مجوز تدریس را کسب کنند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101583

نظـــرات شمـــا