کد خبر : 101718       تاریخ : 1397/05/11 09:39:12
واگذاری  270 هکتار زمین در  پارک لیان به شهرداری
رئیس شورای شهر بوشهر خبر داد:

واگذاری 270 هکتار زمین در پارک لیان به شهرداری

پیغام:رئیس شورای شهر بوشهر از واگذاری 270 هکتار زمین در پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش«پیغام»؛ابوذر دهدار در نطق پیش از دستور خود درنود و نهمین  جلسه علنی شورا با  بیان اینکه بر اساس جلسات گرفته شده در استاندار بزودی تفاهم نامه واگذاری 270هکتار زمین در پارک لیان به شهرداری منعقد می شود،اظهار داشت:این موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد فضاهای توریستی تفریحی در مرکز استان خواهد بود. 
وی با بیان اینکه ما حضور شوریاران درجلسات شورا محدود نکردیم گفت:بلکه فرآیند را تغییر دادیم که راستای تسریع کار شهروندان است که درخواست ها در کمیسیون ها کارشناسی شود و در صورت نیاز به صحن شورا ارجاع داده شود.
دهدار افزود: شورایاران به ویژه در محلات خیلی فعال در سطح محلات مشغول فعالیت هستند و ما ازحضور آنها در شورا استقبال می کنیم و زمان خاصی برای آنها قطعا تعیین خواهد شد.
رئیس شورا خاطر نشان کرد:صحن شورا محل تصمیمات کلان برای توسعه شهر است وخیلی از موارد و مسائل و مشکلات خرد در کمیسیونهای شورا قابل حل شدن است.
وی در پایان از دستگاه های ذیربط صدورحکم شهردار بندر بوشهر درخواست نمود وضعیت شهردار بندر بوشهر هر چه زودتر تعیین تکلیف شود تا مردم از بلاتکلیفی در آمده و بندر بوشهر شاهد یک شهردار پر تلاش باشد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101718

نظـــرات شمـــا