کد خبر : 101863       تاریخ : 1397/05/21 09:42:12
شانس ایرانجوان برای حضور در لیگ یک زیاد شد؟

شانس ایرانجوان برای حضور در لیگ یک زیاد شد؟

پیغام: در حالی که رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران از روز شنبه آغاز شده،هنوز تکلیف تیم نفت تهران مشخص نیست و ۱۷ تیم دیگر لیگ از بلاتکلیفی این تیم قدیمی پایتخت کلافه شده اند.

به گزارش «پیغام» به نقل از فوتبال بوشهر؛ در شرایطی که گفته می شد با شرایط خاص تیم نفت، ایرانجوان بوشهر به عنوان آخرین تیم سقوط کننده به لیگ دو جانشین این تیم خواهد شد اما در هفته گذشته هیچ خبر رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام نشد و حتی لیگ دسته اول با اعلام آمادگی ۱۷ تیم رسما استارت خورد.
در شرایطی که امیدها برای رسیدن تیم بوشهری به لیگ یک کمتر شده بود، واپسین ساعات شنبه شب خبری به دست خبرنگار ما رسید مبنی بر رایزنی های مهمی که با حضور خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس، بهروزیان مدیر ورزش و جوانان و عوامل باشگاه ایرانجوان در یک جلسه چند ساعته که گویا صحبتهای مهمی با فتاحی رییس سازمان لیگ ایران انجام گرفته است!
هنوز هیچ اعلام یا نقل قول رسمی صورت نگرفته اما یک منبع آگاه به فوتبال بوشهر گفت: هیچ چیز صد در صد نشده اما تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف ایرانجوان برای حضور در لیگ دسته اول یا دسته دوم مشخص خواهد شد اما امید زیادی داریم با رایزنی های صورت گرفته اتفاق بزرگی رخ بدهد!


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101863

نظـــرات شمـــا