کد خبر : 101901       تاریخ : 1397/05/23 08:56
تخلف 460 میلیونی چارترکنندگان پرواز در استان بوشهر
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

تخلف 460 میلیونی چارترکنندگان پرواز در استان بوشهر

پیغام: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر: 2 چارتر کننده پروازهای بوشهر 4 میلیارد و 600 میلیون ریال تخلف کردند.

به گزارش «پیغام»؛خبرگزاری صداوسیما نوشت؛ زهرا افضلی نیا افزود: این چارتر کنندگان در تهران و مشهد فعالیت می‌کنند که یکی از آنها 180 میلیون تومان و دیگری 280 میلیون تومان تخلف داشتند.

وی ادامه داد: سه گروه بازرسی شامل کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان بوشهر، پس از بررسی فعالیت 23 دفتر هواپیمایی فعال در مرکز استان، متوجه شدند که بیشترین تخلف مربوط به چارتر کنندگان پروازهاست که در تهران و خراسان رضوی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: بر همین اساس، پرونده‌هایی برای متخلفان در استان‌های یاد شده تشکیل شد و آنها را برای پاسخگویی فراخواندند.

افضلی نیا همچنین با اشاره به گرانفروشی برخی دفترهای هواپیمایی، گفت: چهار دفتر هواپیمایی به علت گرانفروشی و درج نکردن قیمت متخلف شناخته شدند و پرونده‌هایی برایشان تشکیل شده است که در حال بررسی آن هستیم.

وی حذف پروازهای چارتری را یکی از راه‌های کاهش تخلفات در عرضه بلیت هواپیما عنوان کرد، کاری که سازمان هواپیمایی آن را شروع کرده و این گونه پروازها را از سه مسیر حذف کرده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: امکان دارد که پروازهای چارتری بوشهر هم برداشته شود و بلیت‌ها سیستمی فروخته شوند.

افضلی نیا گزارش‌های مردمی را یکی از راه‌های اطلاع از تخلفات دفاتر هواپیمایی دانست و از مردم خواست در صورت دیدن تخلف آن را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا 124 سازمان صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند تا پیگیری شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=101901

نظـــرات شمـــا