کد خبر : 102037       تاریخ : 1397/05/28 09:20:35
 دختر کماندار بوشهری درگذشت+عکس

دختر کماندار بوشهری درگذشت+عکس

پیغام: اسماء زحمتکش بازیکن دشتیاتی و ملی پوش سافتبال ایران که بعد از تصادف به کما رفته بود، بامداد امروز درگذشت.

پیغام: اسماء زحمتکش بازیکن دشتیاتی و ملی پوش سافتبال ایران که بعد از تصادف به کما رفته بود، بامداد امروز درگذشت.

به گزارش«پیغام»؛داستان اسماء زحمتکش یکی از داستان های غم انگیز این روزها است. دختر جوان و ورزشکاری که دچار حادثه ای تلخ و تصادفی سخت شد و روی تخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در کما بود، بامداد امروز درگذشت.

اسماء از تمرینات آماده سازی برای مسابقات کشوری به خانه بازمی گشت و هم‌تیمی هایش او را در نقطه‌ای از بزرگراه پیاده کردند. بزرگراهی که پل عابر پیاده و چراغ قرمزی ندارد و تلفات زیادی هم داشته و جان های زیادی در حین رد شدن از آن گرفته شده است. اسما در حال عبور از اتوبان با دو اتومبیل تصادف می کند. اتومبیل اول با او برخورد کرده و او را پرت می کند و اتومبیل دوم هم با سرعت به او می زند.

در نهایت؛اسماء زحمتکش قهرمان تیراندازی با کمان بوشهری که در این حادثه دلخراش دچار آسیب مغزی شده بود، پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ و زندگی بامداد امروز یکشنبه 28 مرداد در بیمارستان شهدا خلیج فارس بوشهر دار فانی را وداع گفت.

درباره اسماء

اسماء زحمتکش دختری 24 ساله و اهل بوشهر است. او پدرش و دایی اش را نیز در تصادف از دست داده و حالا خودش نیز به خاطر تصادف با اتومبیل برای زندگی تلاش می کند. او قبل از این تصادف در حال تمرین و آماده شدن برای مسابقات رنکینگ کشوری بود.

اسما قبل از تیراندازی در هندبال و سافت بال نیز فعالیت جدی و حرفه ای داشت و حتی به تیم ملی سافت بال بانوان هم دعوت شده بود. او هر روز با کمترین امکانات از 5 صبح تا شب تمرین می کرد تا بتواند آینده اش را بسازد و بتواند با کسب افتخار زندگی خود و خانواده اش را تغییر بدهد. مثل اکثر ورزشکاران خانواده ای از نظر مالی ضعیف دارد و او یکی از کسانی بود که در تامین مخارج زندگی به مادر و خواهرش کمک می کرد. مدتی در گمرک بوشهر مشغول کار بود اما مشکلات اقتصادی کشور باعث شد تا از این کار بیرون آمده و در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شود.

او از بچگی اما عاشق ورزش بود و همیشه ورزش می کرد و در تیراندازی، هندبال و سافت بال توانست در سطح حرفه ای حضور داشته باشد. او مثل خیلی دیگر از ورزشکاران با استعداد با کمترین امکانات و بدون اینکه حمایت خاصی شود از شانزده سالگی در تیم ملی سافت بال حضور داشت و تمام هدفش این بود که یکی از ملی پوشان تیراندازی ایران باشد.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=102037

نظـــرات شمـــا