کد خبر : 103916       تاریخ : 1397/07/08 11:00:41
آتشنشانان دشتستان تجلیل شدند+عکس

آتشنشانان دشتستان تجلیل شدند+عکس

پیغام: فرماندار شهرستان در آیینی از آتش نشانان مرکز شهرستان که به مناسبت روز هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی در سالن اجتماعات کانون فرهنگی امام خمینی ( ره ) برازجان برگزار گردید، تجلیل کرد

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع در این آیین گفت: ایثار و فداکاری در فرهنگ ملی و دینی ما ایرانیان ارج و قرب و منزلت متعالی دارد،به همین سبب کسانی که فعالیت و شغل آنان مستلزم فداکاری و از جان گذشتگی است مورد احترام خاص جامعه هستند.

وی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای آتش نشان هفتم مهر ماه به ارواح طیبه هم جانباختگان آتش نشان که برای نجات جان و مال مردم فداکاری کردند، افزود: شهرداری های شهرستان نسبت به بروز رسانی امکانات، تجهیزات و ماشین آلات خود در سال جاری و سال آینده اقدام کنند.

زارع با تاکید به رکن موثر اصل پیشگیری به نقش مفید آموزش در خانواده ها اشاره کرد و خواستار گسترش کمی و کیفی آموزش ایمنی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و آموزش و پرورش گردید.

فرماندار دشتستان دراین مراسم همچنین به لزوم برنامه‌ریزی توسط دهیاریهای روستاهای پر جمعیت شهرستان برای احداث ایستگاه آتش نشانی اشاره کرد و گفت وزارت کشور در این خصوص پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است،در بخش پایانی این مراسم، از تعدادی آتش نشانان،با حضور فرماندار شهرستان، شهردار برازجان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان تقدیر به عمل آمد.

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=103916

نظـــرات شمـــا