کد خبر : 103937       تاریخ : 1397/07/09 09:02
تا قهرمان نشوم آرام نمی گیرم
سرمربی شاهین شهرداری:

تا قهرمان نشوم آرام نمی گیرم

پیغام: سرمربی شاهین شهرداری گفت:با توجه به وضعیت تیم ماهشهر در جدول پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم.

به گزارش«پیغام» به نقل از فوتبال بوشهر؛ محمود فکری در پایان بازی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر با بیان این مطلب ادامه داد: برای ما گرفتن سه امتیاز مهم بود، در این بازی شروع خوبی داشتیم و بچه ها کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دادند اما در زدن ضربات آخر دچار مشکل بودیم،از۱۰ نفره شدن حریف در نیمه اول و نیمه دوم به خوبی استفاده نکردیم!
وی تصریح کرد: طبیعی بود که میزبان با یک یارکمتر وقت کشی کند و بازیکنانش سعی داشتند بازی را بخوابانند تا زمان سپری شود.متاسفانه از موقعیت های خوب استفاده نکردیم و بازی را که می شد با سه امتیاز ترک کرد تا با یک امتیاز به خانه برمی گردیم.
سرمربی شاهین شهرداری در مورد داوری بازی اعتقاد داشت:در مجموع خوب بود اما صحنه های وجود داشت که می توانست باز هم برای حریف اخراجی داشته باشد،داور حتی می توانست مانع وقت کشی های حریف شود اما با توجه به میزبانی حریف، با آنها مهربان بود، هر چند اعتقاد دارم ما باید به گل می رسیدیم که این گونه نشد!
در این کنفرانس خبری از سرمربی شاهین شهرداری در مورد پر ستاره بودن شاهین و عدم نتیجه گیری سوال شد که فکری این گونه پاسخ داد:کدام تیم پر ستاره را می گویید؟ اگر بازی امروز را می بردیم اکنون صدر جدول بودیم من خودمم به صدر جدول قانع نیستم اما شخصا تا قهرمان نشوم آرام نمی گیرم.در بازی امروز بچه های ما امور تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند اما در زدن ضربا آخر دقت نداشتند.
وی در خاتمه گفت: تیم ما در مجموع نتایج بدی نگرفته و من از روند تیمم راضی هستم و امیدوارم در هفته های آینده به صدر جدول که فاصله زیادی نداریم خواهیم رسید.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=103937

نظـــرات شمـــا