کد خبر : 104184       تاریخ : 1397/07/21 12:49:53
قیر مورد نیاز استان بوشهر تامین شود

قیر مورد نیاز استان بوشهر تامین شود

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیر مورد نیاز آسفالت کوچه های خاکی شهرها و روستاهای استان بوشهر تامین شود.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، محمد باقر سعادت در نشست بررسی مشکلات روستاها و شهرهای استان بوشهر افزود: در رایزنی با بنیاد مسکن تعلل وزارت نفت برای انجام تعهدات را مشکل تامین قیر بیان می کنند این درحالی است که وزارت نفت کمبود قیر را دلیل این مهم عنوان می کند.
وی بیان کرد:با این وجود انتظار است با طراحی ساز و کار مناسب قیر مورد نیاز آسفالت در شهرها و روستاهای استان بوشهر فراهم شود.
سعادت ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه فصل بارندگی قرار داریم نرسیدن قیر در بازه زمانی مناسب منجر به نابودی عمده زیرساخت های انجام شده برای آسفالت کوچه ها می شود.
وی در ارتباط با وضعیت شغلی دهیاران گفت:تکلیف و آینده شغلی دهیاران و حتی برخی شهرداران مبهم است.
سعادت افزود: دهیاران با حقوق بسیار ناچیز از خود گذشتگی و ایثار می کنند که انتظار است حل وضعیت شغلی آنها در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: در ارتباط با روستاهای استان بوشهر و بویژه شهرستان دشتستان پراکندگی روستاها زیاد است و با توجه به فاصله زیاد آنها تا شهر انتظار می رود ناوگان آتش نشانی فراهم شود تا در زمان وقوع حوادث شاهد خسارت های فراوان نباشیم.
سعادت افزود: در ارتباط با مشکل کمبود آب شرب نیز امیدواریم با تامین تانکرهای مورد نیاز روند آبرسانی روستاها تسریع شود.
وی یادآور شد: در عمده شهرستان های استان بوشهر مانند دیلم، گناوه، دشتستان، عسلویه و جم یا پالایشگاه و یا چاه های نفت و گاز داریم که تبعات آن عارضه های قلبی برای مردم استان ایجاد می کند.
سعادت افزود: با این وجود دولت اعتبارات را درحد قابل ملاحظه ای برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم اختصاص نداده است.
7212/6043


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=104184

نظـــرات شمـــا