کد خبر : 104681       تاریخ : 1397/08/19 09:34:12
جزيياتي از كشف مواد منفجره در پياده روي دشتستان

جزيياتي از كشف مواد منفجره در پياده روي دشتستان

پیغام: سردار واعظي با بيان اينكه بسته كشف شده حاوي مواد منفجره با قدرت شديد انفجاري بود كه به چند روش قابليت انفجار داشت خاطرنشان كرد: نيروهاي پليس با مسدود كردن مسير در كم ترين زمان ممكن بسته انفجاري را خنثي كردند.

پیغام: در پي تماس هاي متعدد بسياري از رسانه ها و مردم شريف استان ،فرمانده انتظامي استان بوشهر اقدامات پليس براي شناسايي عوامل كارگذاري بسته مواد منفجره در مسير پياده روي ولايت در دشتستان را تشريح كرد.

به گزارش «پیغام» به نقل از پلیس بوشهر، سردار "خليل واعظي"  در شرح جزييات بيشتري از اين حادثه و اقدامات پليس گفت: متاسفانه اطلاع رساني غير ضروري و شتاب زده بعضي از سايت هاي خبري بدون توجه به اهميت و حساسيت اقدامات امنيتي كار پليس را مشكل تر كرده است.

وي با اشاره به اصل حادثه و چگونگي كشف بسته انفجاري به وسيله پليس اظهار داشت: در ساعات اوليه پياده روي تيم متخصص چك و خنثي سازي پليس حين پاكسازي مسير پياده روي ولايت بسته اي مشكوك كشف كردند.

سردار واعظي با بيان اينكه بسته كشف شده حاوي مواد منفجره با قدرت شديد انفجاري بود كه به چند روش قابليت انفجار داشت خاطرنشان كرد: نيروهاي پليس با مسدود كردن مسير در كم ترين زمان ممكن بسته انفجاري را خنثي كردند.

وي از آغاز اقدامات تخصصي پليس امنيت عمومي در راستاي شناسايي عاملان اين حادثه در همان ساعات اوليه خبر داد و اظهار داشت:پليس در حال بررسي فرضيه هاي مختلفي در اين رابطه است كه به محض حصول نتيجه، به مردم شريف و متدين استان اطلاع رساني خواهد شد.

اين مقام ارشد پليس از همكاري و صبوري مردم فهيم و ولايي استان، شهرستان دشتستان، بسياري از رسانه ها و علي الخصوص دوستاران و محبان ثامن الحجج شركت كننده در پياده روي عظيم ولايت در خصوص تاخير در اطلاع رساني اين حادثه گفت: در انجام ماموريت هاي امنيتي هميشه ارجحيت با اطلاع رساني نيست، در بعضي مواقع اطلاع رساني شتاب زده مانع از پيشرفت ماموريت خواهد شد، همچنين كشف، شناسايي و دستگيري را با كندي مواجه خواهد كرد.
 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=104681

نظـــرات شمـــا