کد خبر : 104999       تاریخ : 1397/09/13 10:54:01
دانشگاه تلاش می کند مشکلات انجمن‌های علمی دانشجویی را حل کند
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

دانشگاه تلاش می کند مشکلات انجمن‌های علمی دانشجویی را حل کند

پیغام: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: بسیاری از مشکلات انجمن های علمی دانشجویی قابل حل است و دانشگاه تلاش می کنند زمینه لازم برای فعالیت آنان را مهیا سازد.

به گزارش«پیغام» به نقل ازمهر،محمدرضا بحرانی صبح سه‌شنبه در نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی اظهار داشت: این نشست به منظور پویاسازی انجمن‌های علمی با همکاری بدنه دانشگاه  بخصوص اعضای هیئت علمی در راستای ایجاد شورو نشاط علمی برگزارشده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی می توانند بازوی قوی برای اعضای هیئت علمی  در اجرای طرح های تحقیقاتی باشند و با اجرای برنامه های مختلف علمی موجب ایجاد شور و نشاط علمی در دانشگاه شوند.

وی افزود: حضور دانشجویان انجمن‌های علمی در کنار اعضای هیئت علمی باعث مشارکت انجمن های علمی با بدنه دانشگاه می‌شود و مدیران گروه‌های آموزشی می‌توانند راهنمای دانشجویان در مسائل علمی و اجرای برنامه‌های مختلف باشند.

بحرانی ادامه داد: انجمن‌های علمی- دانشجویی در دانشگاه به عنوان نهادی خودجوش، پویا، باانگیزه جهت انجام فعالیت‌های علمی در بدنه دانشجویی به‌عنوان یک رکن اساسی دانشگاه در راستای تحقق  اهداف علمی هستند و به عنوان بازوان نیرومند تخصصی در کنار اساتید، نقش اساسی در پیشبرد اهداف علمی و توسعه دانش‌های نوین و تخصصی در دانشگاه‌ها دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: بسیاری از مسایل و مشکلات انجمن های علمی دانشجویی قابل حل است و دانشگاه تلاش می کنند زمینه لازم برای فعالیت آنان را مهیا سازد.

دراین نشست دانشجویان و اعضای هیات علمی به بیان نظرات و پیشنهادت و دیدگاههای خود در خصوص نحوه فعالیت انجمن ها پرداختند.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=104999

نظـــرات شمـــا