کد خبر : 105096       تاریخ : 1397/09/18 10:13:09
رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر می کند

رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر می کند

پیغام:استاندار بوشهر گفت: با توجه به سفر احتمالی رئیس جمهوری تا پایان سال جاری به این استان، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای میزبانی این سفر از هم اکنون آماده باشند.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه یزی و توسعه استان بوشهر افزود: مدیران و فرمانداران موارد مدنظر را جمع آوری و تا پایان هفته جاری پیشنهادها و مواردی که در توسعه استان موثر و قابل طرح در سفر رئیس جمهوری است را دسته بندی کنند.

وی بیان کرد: همچنین پروژه هایی که خواسته مردم استان بوشهر و در رضایتمندی آنها تاثیر دارد در هفته جاری جمع بندی شود.

گراوند ادامه داد: لیست پروژه های افتتاحی نیز آماده شود تا در صورت انجام سفر رئیس جمهوری با دست پر پیگیری های مورد نیاز انجام شود.

وی در ارتباط با جذب اعتبارات اظهارداشت: دستگاه‌ها باید برای جذب اعتبارات تلاش ویژه داشته و اجازه برگشت اعتبارات استان بوشهر به خزانه را ندهند.

گراوند تاکید کرد: با هر دستگاهی که اعتبارات را جذب نکند بطور جدی برخورد و حداقل تا پایان سال تخصیص اعتبار به آن دستگاه صورت نمی گیرد.

استاندار بوشهر افزود: در این ارتباط دستگاه‌های استان بوشهر در زمینه تخصیص اعتبارات به دستگاه های فعال و کم کار دسته بندی می شوند.

وی یادآور شد: در صورتی که دستگاه‌ها نسبت به تخصیص و جذب اعتبارات اقدام نکند نسبت به جذب و جابه جایی اعتبار در کمیته تخصیص بودجه اقدام می شود.

گرواند ادامه داد: شهردارانی که اعتبارات را جذب نکنند باید پاسخگوی جذب نشدن اعتبارات شهر خود باشند.
وی در ارتباط با تهاتر مطالبات پیمانکاران و دستگاه‌ها با همکاری بانک‌ها گفت: باید از ظرفیت تهاتر برای تسویه بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران و بخش خصوصی استفاده شود.

گراوند بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی گزارش کاملی از وضعیت مطالبات پیمانکاران ارائه کنند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به این موارد اقدام شود.

وی ادامه داد: اعتبارات ملی که سهم استان بوشهر است به صورت جدی پیگیری شود تا تخصیص انجام و اعتبارات تبدیل به کار و پروژه در استان بوشهر شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=105096

نظـــرات شمـــا