کد خبر : 105101       تاریخ : 1397/09/18 13:31:35
گلر بوشهری:امیدوارم  با دعای مردم بوشهر بتوانم استانم را در دنیا مطرح کنم

گلر بوشهری:امیدوارم با دعای مردم بوشهر بتوانم استانم را در دنیا مطرح کنم

پیغام:دروازه بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدوارم با رعایت انصاف درانتخاب سه دروازه بان برتر فوتسال دنیا، میان آنها باشم.

پیغام:دروازه بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدوارم با رعایت انصاف درانتخاب سه دروازه بان برتر فوتسال دنیا، میان آنها باشم.

به گزارش«پیغام» به نقل از فوتبال بوشهر، "علی رضا صمیمی" دروازه بان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران که برای سومین سال پیاپی نامش در میان 10 دروازه بان برتر دنیا قرار گرفته در جمع خبرنگاران افزود: سایت فوتسال پلانت که معتبرترین منبع فوتسال دنیا است برای سومین سال پیاپی نامم را در لیست بهترین ها قرار داده که این را یک افتخار ارزشمند برای خود و جامعه فوتسال کشور می دانم.
صمیمی ادامه داد: هر ساله اواخر سال میلادی با نظر کارشناسان و مربیان بزرگ بهترین های دنیای فوتسال انتخاب می شوند که امیدوارم با دعای خیر مردم بوشهر بتوانم باز هم نام ایران و استانم را در دنیا مطرح کنم.
وی افزود: سطح فوتسال آسیا از اروپا پایین تر است و همین کارم را برای قرار گرفتن در بین سه نفر سخت می کند زیرا جام باشگاه های اروپا بیش از بازی های آسیایی دیده می شود.
صمیمی ادامه داد: با این وجود امیدوارم امسال انصاف در رای گیری ها بیش از گذشته رعایت شود و من در میان سه دروازه بان برتر دنیا قرار گیرم.
وی یادآور شد: از مجموعه های تیم ملی فوتسال و باشگاه مس سونگون نیز قدردانی می کنم که در قرار گرفتنم در بین 10 دروازه بان برتر فوتسال دنیا نقش قابل توجهی ایفا کردند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=105101

نظـــرات شمـــا