کد خبر : 105124       تاریخ : 1397/09/19 13:41:15
یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر برگزار می شود
معاون سوادآموزی استان بوشهر:

یادواره شهدای سواد آموزی استان بوشهر برگزار می شود

پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری یادواره 4 شهید سوادآموز استان بوشهر دربهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش «پیغام»؛غلامرضا دانش فر،در یک نشست خبری با عنوان اینکه" برگزاری یادواره شهدا وظیفه حداقلی است که باید به نحوی احسن به آن عمل شود، گفت:با همکاری و همراهی دیگر دستگاه ها تا پایان بهمن ماه سال جاری یادواره 177 شهید سواد آموزی کشور و 4 شهید سواد آموزی استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سواد آموزی کشور برگزار می شود.

وی همکاری و همراهی بسیاری از دستگاه ها از جمله شهرداری بندر بوشهر،استانداری، فرمانداری ها و صداوسیمای مرکز استان ضروری دانست و افزود: تمام دستگاه هایی که نام برده شد بویژه صداوسیما می توانند نقش موثری در برگزاری  یادواره شهدای والا مقام سواد آموزی( شهیدان کرم مغدانی،حیدر تباشیر،محمدجواد فخری و شبر فرهانی) داشته باشند.

دانش فر با تقدیر از رسانه ها در انعکاس فعالیت های حوزه سواد آموزی استان،به نقش رسانه ها در برگزاری هرچه باشکوه تر این چنین یادواره هایی اشاره نمود وعنوان داشت: همواره رسانه ها در مبارزه با پدیده شوم بی سوادی در کنار حوزه سوادی آموزی بوده اند و انتظار می رود در این رویداد ماندگار نیز بخوبی نقش خود را ایفا نمایند.

این مقام مسئول با توصیه به نسل جوان برای پژوهش و مطالعه در مورد ایثارگری شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله اضافه کرد: در دو قرن اخیر، جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، تنها جنگی بوده که با رشادت شهدا،آزادگان و دیگر ایثارگران حتی یک وجب از سرزمین مان توسط دشمن ار کشور ایران جدا نشده است.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه" تجلیل از خانواده شهدا باید عملیاتی شود." و تجلیل از این بزرگواران فقط به چنین یادواره های محدود نشود،گفت: تجلیل واقعی آن است که با رصد مسائل و مشکلات این قشر در حل گرفتاری ها از جمله اشتغال فرزندان این شهدای عزیز کوشا باشیم. 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=105124

نظـــرات شمـــا