کد خبر : 105635       تاریخ : 1397/10/16 13:45:14
بوشهر ششمین استان موفق جلب رضایت‌مندی مرم از دریافت خدمات بهداشتی است
معاون وزیر بهداشت :

بوشهر ششمین استان موفق جلب رضایت‌مندی مرم از دریافت خدمات بهداشتی است

پیغام: معاون بهداشتی وزیر بهداشت از کاهش مرگ‌ومیر کودکان و مادران باردار در استان بوشهر خبر داد و گفت: یک میلیون نفر از جمعیت استان بوشهر در سامانه سیب ثبت‌نام شده‌اند.

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، علیرضا رئیسی در نشست هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی در راستای بهبود شاخص‌های سلامت انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش رضایت‌مندی مردم استان بوشهر با توسعه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد: بوشهر ششمین استان موفق در زمینه جلب رضایت‌مندی مرم از دریافت خدمات بهداشتی بوده است.
معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اجرای سیستم ارجاع در ۱۲ گام خبر داد و اضافه کرد: بوشهر یکی از ۱۰ استانی است که به‌زودی شاهد اجرایی شدن نظام ارجاع در آن خواهیم شد.
وی با اشاره به پوشش همگانی سامانه یکپارچه سلامت در استان بوشهر افزود: بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان بوشهر در سامانه سیب ثبت‌نام‌شده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است.
رئیسی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد از جمعیت ثبت‌شده در سامانه سیب حداقل یک‌بار ویزیت شده‌اند که تنوع ویزیت ارائه‌شده به آنان با ۱۲ خدمت بهداشتی مختلف صورت گرفته است.
وی با اشاره به ارائه مراقبت‌های بهداشتی به مادران باردار گفت: با ارائه مراقبت‌های پیش از بارداری و بارداری به مادران آمار مرگ‌ومیر کودکان و مادران باردار در استان بوشهر کاهش‌یافته است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=105635

نظـــرات شمـــا