کد خبر : 105659       تاریخ : 1397/10/18 13:01:01
دعوت ازایده های شهروندان برای برگزاری هفته ی نکوداشت روز بوشهر

دعوت ازایده های شهروندان برای برگزاری هفته ی نکوداشت روز بوشهر

پیغام: رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر گفت: از شهروندان خصوصا اهالی فرهنگ و هنر که ایده و پیشنهادات خلاقانه ای برای برگزاری بهتر و عمومی تر برنامه ها دارند دعوت می شود نظرات خود را به دبیرخانه این کمیسیون یا سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ارائه کنند.

پیغام: رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه 18 اسفند سالروز نکوداشت بوشهر قرار داریم، گفت: از شهروندان خصوصا اهالی فرهنگ و هنر که ایده و پیشنهادات خلاقانه ای برای برگزاری بهتر و عمومی تر برنامه ها دارند دعوت می شود نظرات خود را به دبیرخانه این کمیسیون یا سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ارائه کنند.
به گزارش «پیغام»؛ طاهره شمشیری افزود: 18 اسفند روز بوشهر با شعار بوشهر پایتخت فرهنگی خلیج فارس، تجلی گوهر گران بهای حاصل از پنج هزار سال فرهنگ و تمدن فرهیختگانی است که میراثی عظیم و سترگ به نام تمدن و فرهنگ بوشهر بنیان نهادند و امروز همه ی ما میراث دار این گنجینه ی عظیم هستیم.
وی ادامه داد: روز بوشهر روز همه شهروندان، مردان و زنان این سرزمین است که میراثی از گذشتگان در خود دارند و در انتقال فرهنگ این کهن بوم با حفظ سنت ها و آیین ها تلاش می کنند.
شمشیری خاطرنشان کرد: ۱۸ اسفند به یمن مبارکی سالروز تاسیس مدرسه سعادت مظفری و به پاس احترام به اندیشه، علم و خردورزی مردمان این دیار و بر مبنای فرهنگ تعامل و گفتمان مبتنی بر مدارا و احترام به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه یازدهمین دوره آئین های نکوداشت روز بوشهر قرار داریم اظهار داشت: اینک در آستانه ی تدوین سیاست ها و برنامه این مهم قرار داریم، از عموم شهروندان بویژه فرهیختگان، اهالی فرهنگ و هنر، اصحاب قلم، دانشگاهیان و اساتید، ورزشکاران و صاحبان صنوف و مشاغل، مدیران دستگاه های اجرایی، جوانان و سازمان های مردم نهاد دعوت می نمایم با ارائه پیشنهادات و نظرات ارزشمند خود، ما را در برگزاری هرچه شایسته تر یازدهمین هفته ی نکوداشت روز بوشهر همفکری و همراهی نمایند.
شمشیری خاطرنشان کرد: همشهریان می توانند ایده ها و پیشنهادات خود را تا پایان دیماه به دبیرخانه شورای شهر بوشهر یا سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر ارائه شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=105659

نظـــرات شمـــا

بوشهر زی گفت:
مدرسه ی سعادت را به وضعیت سال های پر بارآن برگردانید!!
1397/10/19