کد خبر : 106183       تاریخ : 1397/11/17 13:15:51
قیمت دلار و قیمت ارز در بازار امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷

قیمت دلار و قیمت ارز در بازار امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷

امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه "قیمت دلار" بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی دیروز، ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

پیغام:صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن بدون تغییر نسبت به نرخ‌های پایانی سه‌شنبه، ۱۱ هزار و ۸۵۰تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش «پیغام»؛قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۴۷ ارز دولتی موجود در معاملات امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه، نرخ ۱۳ ارز از جمله دلار آمریکا و درهم امارات ثابت ماند و نرخ پوند و ۱۷ ارز دیگر هم کاهش یافت.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۳۳۹ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۴ هزار و ۴۱۴ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۸۸۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

دلار کانادا در مرکز مبادلات ارزی با قیمت ۳۱، ۹۴۱ ریال، قیمت درهم امارات ۱۱،۴۳۷ ریال و قیمت لیر ترکیه نیز ۸،۰۷۶ ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=106183

نظـــرات شمـــا