کد خبر : 107223       تاریخ : 1397/11/24 13:31:35
یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کتاب از نویسندگان استان بوشهر خریداری شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر :

یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کتاب از نویسندگان استان بوشهر خریداری شد

پیغام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کتاب از ناشران و نویسندگان استانی خریداری شده است.

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی این اداره کل؛ فاطمه کرمپور افزود: کتاب‌های خریداری شده از ناشران و نویسندگان استان بوشهر با موضوعات شعر، مذهبی، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، رمان، فرهنگی و هنری، ادبیات، تاریخی و اجتماعی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با اشاره به اینکه این استان در بخش خرید کتاب نسبت به پارسال افزایش١٣ درصدی داشته است، ادامه داد: هشت هزار و ۹۶۰ جلد کتاب از ٧٠ ناشر و نویسنده استان خریداری شده و از هفته آینده توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: حمایت از نویسندگان و ناشران استانی، تشویق و ترغیب نویسندگان جوانان و نوجوانان به نشر کتاب و توزیع و معرفی آثار نویسندگان استان در ملی از اهداف این کار است.

کرمپور همچنین با اشاره به برگزاری برنامه استمرار جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ایران، گفت: روستا‌ها و مناطق عشایری برگزیده چهار دوره قبل در این جشنواره رقابت کردند که در این بین روستای چهار روستایی از شهرستان گناوه استان بوشهر در بین ١٠ روستای برگزیده قرار گرفت.

٤٧ انتشارات و ٥٠٠ نویسنده در استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107223

نظـــرات شمـــا