کد خبر : 107391       تاریخ : 1397/12/01 10:08:53
در هفت ماه امسال ۸۱۰ میلیارد ریال مطالبات موسسات پرداخت شده است
مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر:

در هفت ماه امسال ۸۱۰ میلیارد ریال مطالبات موسسات پرداخت شده است

پیغام: مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر با بیان اینکه مطالبات به موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه تسویه شده، گفت: در هفت ماه اول امسال ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر،دکتر پرویز رمضانی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار دشتی اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان۴۷۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته اند که از مزایای بیمه ای استفاده می کنند.

وی افزود:با پیگیری های به عمل آمده صدور دفترچه درسطح استان توسط بخش خصوصی و۲۷ دفتر پیشخوان انجام می شود.

رمضانی بیان کرد: افرادی که در روستاها و شهرهای زیر۲۰ هزار نفر زندگی می کنند می توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

فرماندار دشتی نیز از تلاشهای مجموعه بیمه خدمات درمانی در سطح استان تقدیر کرد واظهار داشت: بیمه خدمات درمانی در سطح استان اقدامات و خدمات خیلی خوبی انجام داده که ضرورت دارد به نحو مطلوب این خدمات اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان قرار بگیرند.

عبدالله نادری افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید کارهای خیلی خوبی در زمینه سلامت در سطح جامعه صورت گرفته است که این خدمات در سطح شهرستان نیز شاهد آن هستیم.

وی بیان کرد: در زمینه دولت الکترونیک نیز گامهای خوبی صورت گرفته که انتظار داریم در زمینه حذف دفترچه های درمانی اهتمام ویژه صورت بگیرد.

نادری بر گسترش سطح خدمات بیمه سلامت در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت وضعیت ارائه خدمات مراکز بهداشتی، درمانی در کشور بهبود یافته و به دنبال آن نیز دغدغه شهروندان در حوزه درمان کاهش یافته است.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107391

نظـــرات شمـــا