کد خبر : 107685       تاریخ : 1397/12/15 12:45:42
20 هزار نهال حرا در دهکده گردشگری بوشهر کاشته شد+ عکس
به مناسبت روز درختکاری؛

20 هزار نهال حرا در دهکده گردشگری بوشهر کاشته شد+ عکس

پیغام:20 هزار نهال حرا به مناسبت روز درختکاری و از سری برنامه های نکوداشت روز بوشهر روز چهارشنبه در آیینی با حضور شهردار بوشهر، اعضای شورای شهر و همچنین اهالی فرهنگ، رسانه، دانش آموزان، ورزشکاران در حاشیه بلوار امام (ع) (ساحل دهکده گردشگری) شهر بوشهر کاشته شد.

پیغام: شهردار بوشهر گفت: این تعداد نهال حرا در 18 هکتاری حاشیه ساحلی بلوار امام علی (ع)  با اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال کاشته می شود.

به گزارش «پیغام» سید نورالدین امیری در این آیین با تبریک روز درختکاری و هفته نکوداشت روز بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم با کاشت درخت در ورودی شهر بوشهر وضعیت گردشگری در آینده نزدیک بهتر شده و شهر بوشهر به قطب گردشگری در جنوب کشور تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: هم اکنون در دهکده گردشگری  شهر بوشهر پتانسیل های لازم برای گردشگری وجود دارد،در همین زمینه  شهرداری بوشهرامکانات لازم را برای ایام نوروز فراهم خواهد کرد تا شاهد حضور چشمگیر گردشگران بویژه مسافران نوروزی در دهکده گردشگری باشیم.

شهردار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به واگذاری دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری، اجرای طرح فضای سبز و کشت درخت حرا در این محدوده با جدیت دنبال می‌شود.

عضور شورای شهر بوشهر در این آیین اظهار داشت:  ورودی شهر بوشهر -از پلیس راه قدیم  تا باغ  زهرا-  با توجه به موقعیتی که داشته می توان با فراهم کردن امکانات گردشگری به یک مکان گردش پذیر در جنوب کشور تبدیل شود.

کیوان هاشم زاده در ادامه افزود: با کاشت  درخت در این نقطه در آینده فضای های توریستی و جنگل در کنار هم عجین شده و وروددی شهربوشهر را از وضعیت نابهنجاری که تاکنون وجود داشته، دگرگون شود.

وی تصریح کرد: ضلع غربی گذر امام علی (ع)که اکنون در اختیاراداره کل مسکن و شهرسازی است برای احداث فضاهای ورزشی پیش بینی شده است.

هاشم زاده با دعوت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری اظهار داشت: دهکده گردشگری بوشهر فرصت بسیار خوبی برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان بوشهر است.

 

 

 

 

 

 

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107685

نظـــرات شمـــا