کد خبر : 107810       تاریخ : 1397/12/22 09:50:12
زیرساخت های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم است
فرماندار تنگستان:

زیرساخت های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم است

پیغام: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به وجود جاذبه های متنوع طبیعی و گردشگری در این شهرستان همه زیرساخت های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم است.

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان تنگستان افزود: براساس بررسی های انجام شده این شهرستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، طبیعت و ساحل بکر و بازار مناسب از جمله مناطق هدف میهمانان نوروزی به شمار می رود.

وی بیان کرد: برهمین اساس با تامین امکانات و زیرساخت های لازم تلاش می شود میزان جذب گردشگران و مسافران نوروزی امسال بیش از سال گذشته باشد.

رفیعی پور افزود: در این ارتباط در منطقه گردشگری ساحلی دلارام ازمناطق بکرشهرستان تنگستان دربخش دلوار زیرساخت های لازم برای خدمات دهی بیشتر به گردشگران فراهم شده است.

فرماندار تنگستان گفت: اکیپ گشت مشترک سلامت و نظارت بر واحد های تجاری، اغذیه فروشی ها و رستوان ها توسط بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی شهرستان برای نظارت هرچه بیشتر و برخورد با متخلفان تشکیل شده است.

وی یادآور شد: روشنایی معابر اصلی و فرعی شهرستان و موزه های رئیسعلی دلواری و کلات اهرم، کانکس ایستگاه های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس جاده ای باید تا 24 اسفند ماه جاری آماده شود.

وی افزود: همچنین برای آسان سازی عبور و مرور در مسیر ورودی و خروجی مجتمع های تجاری دلوار همه پارکینگ های جلو آنها مسدود و مسافران به سمت پارکینگ هایی که آماده شده هدایت شوند.

فرماندار تنگستان افزود: آماده سازی مبلمان شهری، رنگ آمیزی وخط کشی معابردر دستور کار شهرداران قرار گیرد.

وی بیان کرد: درزمینه توزیع میوه شب عید تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت توزیع مکانی مد نظر داشته باشند.

رفیعی پور اضافه کرد: هیچ دستگاهی اجاز قطع آب، برق و گاز مناطقی که مرتبط با ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان است ندارند.

وی گفت: از25 اسفند هرگونه حفاری در شهرستان تعطیل است وبرای رعایت نکات ایمنی درگشت های دریایی هیچ قایق و لنجی بدون جلیقه و بیمه حق عبور و مرور ندارد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107810

نظـــرات شمـــا