کد خبر : 107824       تاریخ : 1397/12/23 10:17:23
اعضا جدید هیات رئیسه هنرهای نمایشی بوشهر انتخاب شدند

اعضا جدید هیات رئیسه هنرهای نمایشی بوشهر انتخاب شدند

پیغام: با برگزاری انتخاب انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، اعضا جدید هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند

به گزارش «پیغام» به نقل از ایرنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان بوشهر در حاشیه این آیین گفت: در این انتخابات 125 نفر از 180 نفر واجد شرایط در انتخابات شرکت و منتخبان خود را از جمع 10 نامزد این دوره انتخاب کردند.

محمدحسین زندویان افزود: پس از شمارش آرا جواد متین، محمد مظفری، لقمان بحرانی، قاسم تنگسیرنژاد و عبدالحمید شعرانی به ترتیب با 84، 79، 79 و 67 و 63 رای به عنوان هیات رئیسه اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.

 

وی ادامه داد: همچنین فرید میرشکار و ابراهیم شاکری مطلق به ترتیب با 55 و 42 رای اعضای علی‌البدل اول و دوم این انجمن انتخاب شدند.

زندویان گفت: حسین زارعی نیز با 73 رای به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر معرفی شد.

وی افزود: روح الله ایرجی و امیر کلاته نیز به عنوان ناظران انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انتخابات حضور داشتند.

معاون هنری و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: افراد منتخب به مدت ٢ سال مسوولیت امور انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر را عهده دار هستند.

وی گفت: هنرهای نمایشی یکی از هنرهای تاثیرگذار در بین افراد جامعه است که به دلیل اجرای زنده شور و هیجان خاصی را میان مخاطبان ایجاد می کند.

زندویان اظهار داشت: هنرمندان نمایش استان بوشهر با کمترین امکانات بیشترین دستاورد را به ارمغان آورده و همواره در جشنواره های ملی و بین المللی موفقیت های متعددی را کسب کردند.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=107824

نظـــرات شمـــا