کد خبر : 108056       تاریخ : 1398/01/24 09:58:14
کانون های بازنشستگی استان بوشهر درسالی که گذشت+عکس

کانون های بازنشستگی استان بوشهر درسالی که گذشت+عکس

پیغام: مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از پرداخت وام 5 میلیون تومان به بازنشستگان خبر داد و گفت: بازنشستگانی که در سال گذشته اقدام به ثبت نام برای دریافت وام کرده اند در 6 ماه اول سال جاری این وام به حساب آنها واریز خواهد شد.

پیغام: مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر از پرداخت وام 5 میلیون تومان به بازنشستگان خبر داد و گفت: بازنشستگانی که در سال گذشته اقدام به ثبت نام برای دریافت وام کرده اند در 6 ماه اول سال جاری این وام به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش «پیغام»؛ داریوش کشتکار در اولین جلسه هم اندیشی روسای کانونهای بازنشستگی کشوری در سال جدید تشکیل گردید، ضمن گزارشی از عملکرد سال ۹۷ اعلام داشت: در ۶ ماهه اول سال ۹۸ تعداد یک هزار و 700 نفر از بازنشستگان استان که سال گذشته از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری جهت دریافت وام ضروری ثبت نام نموده اند در ۶ مرحله وام ۵ میلیون تومانی به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این وام با کارمزد۴ درصد بازپرداخت ۳۶ ماهه می باشد که اقساط آن از حقوق ماهیانه وام گیرندگان کسر خواهد شد.

کشتکار همچنین از برگزاری برنامه های ورزشی در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: طی این ماه ها ۱۹۲ نفر از بازنشستگان ورزشکار برای حضور در رقابت های ورزشی در ۶ رشته، تنیس روی میز، شطرنج،دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا و دوی نیمه استقامت در دو بخش آقایان و خانم ها ثبت نام نموده که در پایان نفرات برتر به جشنواره ورزشی کشوری راه خواهند یافت.

رئیس کانون بازنشستگان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری استان از عدم توجه مدیران کًل و سایر مسئولان مربوطه گلایه نمود و اظهار داشت: بازنشستگان عضو این کانون طی مدت ۳۰ سال خدمت خویش زحمت ها کشیدند خاک ها خوردند تا آنجا که بعضی از رانندگان ماشین های سنگین دچار بیماری های سخت شده اند.

بروز هژبریان در ادامه سخنانش اضافه کرد: این بیماری ها ناشی از زحمات طاقت فرسا و زیان آوری است که در زمان اشتغال متحمل گردیده اند و حالا که بازنشسته و بیمار و ناتوان درگنج خانه افتاده اند توقع دارند مدیران کُل آنان را به فراموشی نسپارند و نگویند که چون بازنشسته شده ای کاری از دست ما برای شما ساخته نیست.

رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اما از هماهنگی و حمایت های تمام قد رئیس و معاونان و مسئولان آن اداره تشکر می کند ومی گوید طی چند ساله اخیر از هیچ کمک و همراهی با کانون بازنشستگان تحت پوشش مضایقه نکرده اند.

حسین پروانه بیان داشت: در سال ۹۷ حدود۲۰۰ نفر از بازنشستگان و خانواده های آنان طی چند نوبت با قطار از شیراز به مشهد اعزام گردیده و هرگاه یکی از اعضا مشکلی داشته در کوتاه ترین زمان رفع گردیده است.

رئیس کانون باز نشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز از رئیس دانشگاه برای حمایت از کانون بازنشستگان تحت پوشش تشکر کرد و اظهار داشت:  در سال گذشته این کانون برای حمایت از این قشر مقدار ۲ تن و ۳۰۰  کیلو گوشت میان ۷۰۰  نفر از بازنشستگان شهر بوشهر توزیع کرد.

محمد مهدی خوشابی یادآور شد: اهدای کارت هدیه ۸۰ هزار تومانی ، تحت پوشش قرار دادن اعضا در بیمه معلم برای موارد فوت و حوادث تا مبالغ ۵ و۱۰ میلیون تومانی و همچنین اعزام به اردوهای تفریحی داخل استان از دیگر اقدامات این کانون بوده است.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108056

نظـــرات شمـــا