کد خبر : 108111       تاریخ : 1398/01/26 09:23:56
شرمنده مردم روستاهای جنوبی بخش دلوار هستیم
فرماندار تنگستان:

شرمنده مردم روستاهای جنوبی بخش دلوار هستیم

پیغام: فرماندار تنگستان گفت: شرمنده مردم روستاهای جنوبی بخش دلوار هستیم، که در هفته دو ساعت آب دارند.

به گزارش «پیغام»؛عبدالحسن رفیعی پور در نشست بررسی مشکلات آب روستاهای جنوبی بخش دلوار اظهار داشت: در سال جدید وضعیت آب را طوری مدیریت خواهیم کرد که نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به توجه استاندار محترم به رفع مشکلات آب شهرستان تنگستان افزود:اگر سال گذشته مشکلات ارزی کشور پیش نیامده بود، احداث آب‌شیرین‌کن را آغاز کرده و امسال به اتمام رسانده بودیم.

 رفیعی پور بالاترین میزان تخصیص اعتبارات سال گذشته را در تنگستان، اعتبارات حوزه آب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در تنگستان مشکل میزان حجم آب نیست و مقدار ورودی آب به شهرستان مقدار خوبی است؛ عمده مشکلات ما در توزیع، فرسودگی شبکه‌ها و مدیرت آب است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در حال اجاره دو حلقه چاه در شهرهای اهرم و آباد هستیم که پس از راه اندازی آنها و با جابجایی سهمیه آب شهرها و روستاها، می‌توانیم بخشی از کمبود آب روستاها را نیز جبران کنیم.

رفیعی پور هشدار داد: انشعاب آب باغ ویلاهای غیرمجاز و باغ شهری‌ها تماماً قطع شده و اولویت با تأمین آب شرب منازل مسکونی در روستاهاست.

وی اولویت اصلی اعتبارات سال جاری را در حوزه آب شهری و روستایی عنوان و از صبر و حوصله مردم در برابر مشکل کم آبی و همچنین همکاری مجموعه آب و فاضلاب روستایی، شوراها و دهیاران تقدیر و تشکر کرد.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108111

نظـــرات شمـــا