کد خبر : 108131       تاریخ : 1398/01/26 12:55:05
۵۷۷ تن میوه در ایام نوروز در استان بوشهر توزیع شد
معاون استاندار بوشهر:

۵۷۷ تن میوه در ایام نوروز در استان بوشهر توزیع شد

پیغام: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ۵۷۷ تن میوه به منظور کنترل قیمت‌ها در طرح تنظیم بازار ایام عید توزیع شد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و عید نوروز و بر مبنای تجربیات سال‌های قبل پیش بینی‌های لازم انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام نیاز به مرکز، اقدام به بررسی و بازدید از باغات و سردخانه‌های استان‌های تولیدکننده انجام شد. با توجه به کیفیت میوه‌های مورد نظر و لزوم ماندگاری میوه‌ها بر اساس نظر کمیته راهبردی میوه استان، پرتقال والنسیای جیرفت و سیب سمیرم انتخاب شد.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان و کنترل قیمت‌ها در مجموع ۵۷۷ تن میوه شامل ۳۷۰ تن پرتقال و ۲۰۷ تن سیب درختی در قالب ۸۱ غرفه از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا بیستم فروردین ماه ۹۸ توسط شرکت تعاون روستایی و با نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع شد.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با پایش مستمر و روزانه بازار میوه و تره‌بار استان، مشخص شد که اجرای این طرح و توزیع میوه تنظیم بازار، تأثیر مثبتی روی قیمت میوه‌ها داشته است.

 


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108131

نظـــرات شمـــا