کد خبر : 108132       تاریخ : 1398/01/26 13:17:15
برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در همه نقاط استان بوشهر برگزار شود

برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در همه نقاط استان بوشهر برگزار شود

پیغام: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در همه نقاط استان بوشهر برگزار شود و تمرکز برنامه‌ها در مرکز استان نباشد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی در نشست هماهنگی برنامه‌های روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: برنامه‌های روز ملی خلیج فارس با مرکزیت بوشهر باید با کیفیت بالایی برگزار شود و همه مسئولان پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه بوشهر بیشترین ساحل را با خلیج فارس دارد، ادامه داد: باید از حق استان در این زمینه دفاع کنیم و شایستگی استان بوشهر برای میزبانی از جشنواره خلیج فارس را اثبات کنیم و نباید منوط به این جلسات داخل استانی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: به صرف گفتن سابقه بوشهر و خلیج فارس این شایستگی ثابت نمی‌شود و بلکه باید این شایستگی را با عملکرد خودمان ثابت کنیم.

وی خواستار پرهیز از تمرکز برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در شهر بوشهر شد و اضافه کرد: باید از ظرفیت دیگر نقاط استان استفاده کرد و در شهرها و روستاهای مختلف استان برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار شود.

خورشیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید هماهنگ‌شده طراحی و اجرا شوند، تصریح کرد: خلیج فارس متعلق به استانداری و یا ارشاد نیست و خلیج فارس متعلق به همه مردم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به مناسبت روز ملی خلیج فارس سهم خود را ایفا کنند، خاطرنشان کرد: همه اقشار باید پای کار باشند و شاهد همکاری گسترده در راستای برگزاری برنامه‌های روز ملی خلیج فارس باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد بی‌اطلاعی برخی از افراد در مورد بوشهر، افزود: این عدم شناخت ممکن است به علت کم‌کاری در استان باشد که به خوبی معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه باید استان بوشهر و داشته‌هایش به خوبی معرفی شود، تاکید کرد: به مناسبت روز ملی خلیج فارس در تهران نیز یک رویداد با عنوان بوشهر برگزار شود که قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

خورشیدی خواستار برگزاری تورهای گردشگری و جشنواره‌هایی در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس شد و افزود: برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود و پایش و نظرسنجی نیز در مورد برنامه‌ها صورت گیرد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108132

نظـــرات شمـــا