کد خبر : 108180       تاریخ : 1398/01/28 12:19:17
ویسی: شاهین ‌‌بوشهر ‌به لیگ برتر صعود می‌کند

ویسی: شاهین ‌‌بوشهر ‌به لیگ برتر صعود می‌کند

پیغام: سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: قبل از اتمام لیگ یک به دنبال پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت و صعود به لیگ برتر هستیم.

به گزارش «پیغام» به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از برد شیرین شاهین بوشهر مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: تیم ملوان تیم جوان و با انگیزه‌ای است که ظرفیت بالای خود را در این بازی نشان داد.

وی تصریح کرد: مقابل تیم ملوان ترس داشتیم  ولی بازیکنان با غیرت و تعصب در این دیدار مزد زحمات خود را تقدیم هواداران کردند.    

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر صعود  شاهین بوشهر به لیگ برتر قبل از اتمام بازی لیگ دسته اول گفت:به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم شاهین شهرداری بوشهر قبل از اتمام لیگ یک، به دنبال پیروزی مقابل سرخپوشان پاکدشت و صعود به لیگ برتر است.

ویسی افزود: از شورای شهر و مدیرعامل و شهرداری بوشهر تشکر می‌کنم که در این چند بازی از شاهین حمایت ویژه کردند و امیدواریم با صعود به لیگ برتر حمایت مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: انتظار دارم سازمان لیگ  بازی های هفته آخر را به‌صورت ویژه زیر نظر بگیرید که تیمی که شایسته است به لیگ برتر صعود کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر امروز در مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و زمینه صعود خود را به لیگ برتر هموارتر کرد.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108180

نظـــرات شمـــا