کد خبر : 108220       تاریخ : 1398/01/31 09:33:37
عسلویه لایق بهترین امکانات است
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

عسلویه لایق بهترین امکانات است

پیغام: نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: عسلویه لایق بهترین امکانات است و همه مسئولین دولتی ملزم به افزایش امکانات رفاهی این شهرستان هستند.

به گزارش «پیغام»به نقل از مهر، سکینه الماسی جمعه‌شب در جمع مردم عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه مدت‌ها با شعار زندگی بر روی طلای سیاه سپری کردند و سالیان دراز رنج زندگی در کنار صنعت را متحمل شدند با این حال همواره میزبانان مهمان‌نواز و خونگرمی برای مردم اقصی نقاط ایران و جهان بودند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:عسلویه لایق بهترین امکانات است و همه مسئولین دولتی ملزم به افزایش امکانات رفاهی این شهرستان هستند.

الماسی در رابطه با عملکرد خویش در قبال مردم عسلویه اظهار داشت: اخیراً دو روستای چاه مبارک و بیدخون به شهر ارتقا یافتند که موجب افزایش اعتبار شهرستان عسلویه می‌شود.

وی در رابطه با توسعه بیمارستان شهرستان عسلویه بیان کرد: هشت میلیارد تومان توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، ۸.۵ میلیارد توسط سازمان تأمین اجتماعی و ۱۶ میلیارد نیز بر اساس تفاهم نامه با منطقه ویژه برای توسعه بیمارستان عسلویه در نظر گرفته شده است.

الماسی در همین رابطه ادامه داد: بخش‌های زنان و زایمان و کودکان در سال گذشته تکمیل شد، بخش سی‌تی ‌اسکن در هفته کارگر افتتاح می‌شود و بخش دیالیز نیز به زودی به بیمارستان اضافه می‌گردد.

الماسی اضافه کرد: در چند روز گذشته بزرگترین پارک جنوب کشور با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در نخل تقی افتتاح شد که چشم و چراغ ساحل منطقه است.

وی در رابطه با پروژه‌های عمرانی تکمیل شده در دست اجرا و تأمین اعتبار شده در شهرستان عسلویه بیان کرد: در دو سال اخیر ١٣ مدرسه، پنج سالن و زمین ورزشی و هشت خانه بهداشت در شهرستان عسلویه تأمین اعتبار شده است که این روند مثبت در سال ٩٨ ادامه خواهد داشت.


  منبع: پایگاه خبری تحلیلی پیغام
       لینک مستقیم   :   http://peigham.ir/shownews.aspx?id=108220

نظـــرات شمـــا